Finnsbråtn Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Noen bra forslag til kantfelger på en E46? Kom gjerne med bilder og linker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 http://www.gsbildeler.no har mange fine. Min favoritt er denne Skal du ha mye kant buler eikene utover og det er mindre pent imo (bare se på min....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Tøffe felger, kunne tenkt meg og se de på en e46, noen som har de felgene på e46? De fleste kantfelger buler vel ut, gjør de ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Skal du ha mye kant på E46 buler senteret ja. På noen felger funker det, på andre ikke Her er noen av originalen (BBS LM) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Må jo være kantfelger Andre forslag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 BBS CH: Men de ser best ut på coupe/m3 syns jeg. (Men det gjør vel det meste av felger som følge av at utgangspunktet er finere..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 mhm sant det. Men skulle vært kantfelg. Schmidt hadde jo vært perfekt, men så er prisen også deretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 AH Race2000? Det er seriøst REN råhet. ET40 og 50 kan stemme med 3-serie. De er 18", fant jeg i en annen tråd. viewtopic.php?f=18&t=148703& Kjenner ikke til selger, syns bare felgene er rååååe. Pluss at jeg er hjemme fra jobb grunnet sykdom, så jeg kjeeeeeder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 AH Race2000?Det er seriøst REN råhet. ET40 og 50 kan stemme med 3-serie. De er 18", fant jeg i en annen tråd. viewtopic.php?f=18&t=148703& Kjenner ikke til selger, syns bare felgene er rååååe. Pluss at jeg er hjemme fra jobb grunnet sykdom, så jeg kjeeeeeder meg. Hmmm vet ikke helt om det er min smak, men takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 her er min bil med lm felger de gjør seg bra på e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Noen som vet hvem som selger Work Meister S1 3P felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Husk at endel av bilene som vises her er M3, som er bredere enn andre e46 og dermed også kan ha mer kant. Bl.a. den siste der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 http://ebutikk.bjornstadbil.no/Default.aspx skaffer work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Noen andre enn bjornstadbil.no som selger disse da? Får ikke noe svar på mail eller tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justnasty Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Den røde bilen er maks porr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå