wilmax Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 fikk knipset noen bilder. så tenkte jeg skulle legge den ut. og få noen kommentarer:) så sånn ser no den ut no:) noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Den så fin ut:) Info? Motor/Utstyr? Ville evt slengt på en M-tech 2 frontfanger/bak. Det gjør mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Sølvgrå E46 er knall Finfin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Sølvgrå E46 er knall Finfin bil! ja blander seg rett inn men kommer vel noe personlige mods av eieren etterhvert! praktisk grei bil gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 fin bil! hvor mye er den senka foran/bak? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilmax Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Den så fin ut:) Info? Motor/Utstyr?Ville evt slengt på en M-tech 2 frontfanger/bak. Det gjør mye det er akkurat det jeg har tenkt, m-tech2:) men det er bare en 318i. skal muligens selge. hvis jeg ikke bygger den om til 325. eller 323:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilmax Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 jeg vet ikke helt hvor mye den er senka:P det står coiloverkit på den:) skal senkes litt til og spaces litt mere. det tror jeg blir bra:) m-tech2 fangere kommer på iløpet av sommeren tenker jeg:P håper på ombygging til 325motor. felgene skal lakkeres muligens svart med crom ytterkant. hvis pengene rekker. har en liten plan på 3 delt motivlakkering helt simpelt. linjelakkering. men helt ærlig så er jeg forelska i titansølv e46 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Mye potensiale her. Kjør på Ville heller bygd om til 328i. Lettere mtp elektronikk... Svarte felger med kromkant blir litt feil imo. Gunmetal e.l er mye finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilmax Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 det har du faktisk helt rett i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46-driver Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Ser veldig pen ut den der.. Har sansen for sølvgrå 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilmax Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 hva treng for godkjenning med en 2,8l motor . hva må skiftes da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilmax Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 noen som vi selge en m-tech 2 front. eller annen front? helst lakket i titansølv 354? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Den så fin ut:) Info? Motor/Utstyr?Ville evt slengt på en M-tech 2 frontfanger/bak. Det gjør mye +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilmax Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilmax Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 der va ny frontfanger bestilt:) vil bytte ut bakfanger men til hvilken? noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå