Blackline Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Noen som har noe oversikt. Eventuelt skrive hva man har i timen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Når jeg jobba på kundemottaket på MC og Snøscooter så hadde jeg 24.000.- i fastlønn ihvertfall. Kan ikke tenke meg at det er stor forskell på lønna fra bilforhandler og MC/ATV/snoscooter forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Man skal ikke velge arbeid ut ifra lønna, det blir fort veldig trasig og fører aldri noe godt med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 er viktig å tenkte lønn også . å ikke bare gå etter drømmejobben mener nå jeg. Heldigvis har jeg drømmejobben og betalinga er grei. men er nok mange som hater jobben, men overlever når lønna kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Eneste grunnen til at man jobber er jo for å tjene penger. Har godt kunna gjort andre ting om dagene ja hvis jeg hadde hatt penger nok. Man lever bare en gang. Hadde jeg hatt råd til å være hjemme med samme økonomi som i fast jobb, så har valget vert enkelt gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Eneste grunnen til at man jobber er jo for å tjene penger. Har godt kunna gjort andre ting om dagene ja hvis jeg hadde hatt penger nok. Man lever bare en gang. Hadde jeg hatt råd til å være hjemme med samme økonomi som i fast jobb, så har valget vert enkelt gitt Nåja, man blir nok ganske lei av å gå hjemme også, med mindre man har ett bilprosjekt eller to som okkuperer tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Eneste grunnen til at man jobber er jo for å tjene penger. Har godt kunna gjort andre ting om dagene ja hvis jeg hadde hatt penger nok. Man lever bare en gang. Hadde jeg hatt råd til å være hjemme med samme økonomi som i fast jobb, så har valget vert enkelt gitt Nåja, man blir nok ganske lei av å gå hjemme også, med mindre man har ett bilprosjekt eller to som okkuperer tiden Ja hvis man har penger å leve av/bruke på bilen(e). Jeg jobbet nesten ikke i høst for å prøve å prioritere studiene. Utenom skolen hadde jeg 3treninger i uken, jeg syns det var jæævlig kjedelig. Ble fort til at jeg begynte å jobbe igjen det jeg kunne. Har vel så godt som aldri takket nei til overtid heller. Jeg digger jobben min, faktisk såpass at jeg kunne byttet en av de gøyeste dagene mot en dagskjøretur med sykkelen med tørr asvalt og null trafikk mot jobb selvom jeg fikk betaling for begge deler. Nå hadde jeg valgt sykkelen hvis det var snakk om noen dager eller en uke, men i lengden ville jeg heller jobbet.. Er faktisk slik at jeg heller jobber enn å ta pause- og tar heller maten i bilen når jeg gjør ærend selvom jeg ikke har betalt lunsj.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Da spør jeg - hva jobber du som Hawkon88? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackline Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Noen som har noen innspill på lønns nivå? Ligger kundemottakere generelt høyere i lønn enn mekanikerene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 om han som var kundemottaker lenger opp her hadde 24k netto vil jeg jo si det er en bra lønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim.g Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 http://www.nbf.no/article.php?articleID ... tegoryID=7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 om han som var kundemottaker lenger opp her hadde 24k netto vil jeg jo si det er en bra lønn Ofte finner man litt "eldre utslitte" mekanikere som mottagere, de vil ha høyere lønn pga ansinitet osv. Tror det er rimelig pes å være mottager på et travelt "ikke" merkeverksted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Lønn kommer jo utrolig an på hvor i landet man bor... Folk på det sentrale østlandet tjener gjerne 50-100% mer enn en i en liten bygd/by selv om de tilsynelatende har den samme jobben. Kundemottagere tjener gjerne det samme eller litt mer enn de på verkstedet. Det syns jeg de fortjener da de må ta imot mye dritt og det virker som en relativt stressende jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå