-Roger- Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Hentet bilen i januar og har i dag vært ute i godværet og tatt noen bilder. Har ikke peiling på fotografering!!! Bilen er jeg forsåvidt fornøyd med, men den har en del småsår o.l i lakken som skal utbedres så snart som mulig. Ellers blir det vel kanskje LED baklykter og muligens et senkesett. Ser det absolutt hadde vært pent å plantet den nærmere jordoverflaten, men vet ikke om jeg vil bytte ut m3 fjører med billig jalla fjører og det blir hvertfall ikke lagt ut astronomiske summer for å gjøre det. Kommentarer, synspunkter og ideer taes imot med takk Bilde fra da jeg kjøpte den (hentet fra annonsen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Dette ser bra ut Roger Er forøvrig enig med deg, med tanke på utbytting av baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Dette ser bra ut Roger Er forøvrig enig med deg, med tanke på utbytting av baklyktene Takk skal du ha Her er forresten et bilde fra da jeg kjøpte den. (Hentet fra annonsen) Tror jeg ligger det ved i 1ste post også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Flott bil! Tok ingen interiørbilder mens du holdt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Grattis! Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Gratulerer med flott bil, var og kikka på denne (bare for moro) når den stod på utsiden for noen mnd siden. såg pen ut. Men hadde nok vurdert å ta bort å sveise motorvarmeren hullet til i frontfangeren. viss du i en forbinelse skal lakke fangeren pga steinsprut osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 På en skala fra 1 til 10, hvor bredt gliser du når du kjører bil om dagen? Grattis med supertreer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Gratulerer med flott bil, var og kikka på denne (bare for moro) når den stod på utsiden for noen mnd siden. såg pen ut. Men hadde nok vurdert å ta bort å sveise motorvarmeren hullet til i frontfangeren. viss du i en forbinelse skal lakke fangeren pga steinsprut osv. Det har jeg faktisk tenkt på og har snakket med "karosserimannen" som skal hjelpe meg og han snakket om å kanskje flytte den inn i hullet ved siden av grøftelysene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 På en skala fra 1 til 10, hvor bredt gliser du når du kjører bil om dagen? Grattis med supertreer! En sterk 10'er du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 gratulere, feit bil du har fått deg no. du må henge deg med på rudskogen på bmw dagene?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 gratulere, feit bil du har fått deg no. du må henge deg med på rudskogen på bmw dagene?! Skulle gjort det, men har dessverre jobbuke Er det eneste treffet på rudskogen i år med ccn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Helt greit førermiljø dette Rogern ! Her koser du deg nok ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Helt greit førermiljø dette Rogern ! Her koser du deg nok ! Den er ikke så veldig bra utstyrt, og fargen er jeg egentlig ganske lei siden jeg har hatt denne fargen på 4 biler nå.. Men i forhold til pris jeg betalte for denne og hva de forlanger for mange andre eksemplar så er jeg veldig fornøyd likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Dette ser bra ut Roger Er forøvrig enig med deg, med tanke på utbytting av baklyktene +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå