Gå til innhold

**BMWCCN Hedmark og Oppland 2012 9.juni Vikingeskipet


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 443
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer! Passet egentlig ufattelig bra, da cab`en skal på godkjenning av senkesett samme dag på Gjøvik! Så da blir det muligheter til å svinge innom, når starter det forresten? :D

(ber en stille bønn til o store BMW-gud at alt går i orden [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer! Passet egentlig ufattelig bra, da cab`en skal på godkjenning av senkesett samme dag på Gjøvik! Så da blir det muligheter til å svinge innom, når starter det forresten? :D

(ber en stille bønn til o store BMW-gud at alt går i orden [-o<

det er bra :) når det starter er jeg ikke helt sikker på. men blir vel fra morgenen en gang. men dette kommer jeg tilbake til :wink: når skal du til gjøvik da?

Eg kjem antakelig!

Du har ikke noe valg, stramvaier kommer også muligens så da må nok du stille også :) hvordan går det med felga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer! Passet egentlig ufattelig bra, da cab`en skal på godkjenning av senkesett samme dag på Gjøvik! Så da blir det muligheter til å svinge innom, når starter det forresten? :D

(ber en stille bønn til o store BMW-gud at alt går i orden [-o<

det er bra :) når det starter er jeg ikke helt sikker på. men blir vel fra morgenen en gang. men dette kommer jeg tilbake til :wink: når skal du til gjøvik da?

Eg kjem antakelig!

Du har ikke noe valg, stramvaier kommer også muligens så da må nok du stille også :) hvordan går det med felga?

Felgene er vel rett rundt hjørnet, håper jeg....:-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare jeg som er sløv som vanlig skjønner jeg og ikke får kommet.. Men, det er jo ikke noe nytt.

dette er får dårlig ja. du må snart få kommet deg på litt treff igjen :wink: flere må melde seg inn her nå. vi må klare og slå antall biler fra i fjord synes jeg. ca 50 biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det treffet som det refereres til her var arrangert av bmwccn på Vikingskipet i fjor ja. Var utstilling med premiering og salg av mat/drikke. Blir utstilling i år også, men dette er et treff for alle BMW intesserte, så samme hva du har/kommer med så er du hertelig velkommen. Trenger ikke å være noe showcar :)

Er forresten Et album eller to her fra treffet sist gang: http://www.bmwccn.no/hedmarkogoppland/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å rette litt på folket, det heter fjor og ikke fjord.. Fjord er der vi kjører båtene våres. :) Fjor er da året som har gått.

Ser det er mange som skriver dette, så nenver bare på det jeg..

Og ja, du har nok rett der NA, var det treffet jeg mente. Bimmers treffet var det vel også greit oppmøte på. Men ikke så mye som på BMWCCN sitt treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...