Gå til innhold

**BMWCCN Hedmark og Oppland 2012 9.juni Vikingeskipet


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 443
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi fra Moelv har leid leilighet med 3 soverom, skal være 6 sengeplasser totalt, og vi er bare 4, så du kan henge på oss om du vil det. Vi blir med kolonna oppover fredag morgen. Koster 2500+500 for vask for leiliheta fra fredag til søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

BMW CCN Hedmark/Oppland ønsker velkommen til treff den 9. juni på VIKINGSKIPET Hamar.

Treffet starter kl. 1100. Det vil bli premiering av de fineste bilene. I år vil det også bli dekk kastekonkurranse med premier. Dame og herre klasse.

Program for dagen:

Kl. 1100 Treffet starter

Kl. 1130- 1300 Dekk kaste konkurranse Dame/Herre

Kl. 1300 Seneste innlevering av stemmesedler

Kl. 1330 Premieutdeling

For å delta på utstilling må man være BMW CCN medlem. Medlemsbevis må medbringes. (evt. Kvittering for betalt avgift). Man kan melde seg inn i klubben på stedet.

Håper på fint vær og godt oppmøte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW CCN Hedmark/Oppland ønsker velkommen til treff den 9. juni på VIKINGSKIPET Hamar.

Treffet starter kl. 1100. Det vil bli premiering av de fineste bilene. I år vil det også bli dekk kastekonkurranse med premier. Dame og herre klasse.

Program for dagen:

Kl. 1100 Treffet starter

Kl. 1130- 1300 Dekk kaste konkurranse Dame/Herre

Kl. 1300 Seneste innlevering av stemmesedler

Kl. 1330 Premieutdeling

For å delta på utstilling må man være BMW CCN medlem. Medlemsbevis må medbringes. (evt. Kvittering for betalt avgift). Man kan melde seg inn i klubben på stedet.

Håper på fint vær og godt oppmøte!

Jeg har ikke fått medlemsbeviset mitt, men har betalt. men kan jeg sende kvitering til deg på at jeg har betalt over mail? :)

//Claus Henrik Sc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på nettbanken din og ta en utskrift fra transaksjonen fra du betalte.

Da må alle huske treff i morgen da! Blir bra vær og masse fine premier :)

Har ikke skriver!! men hvis du får bruker navnet mitt også lager jeg et enkelst passor så kan du gå inn å se på betalingen der :mrgreen:

på CCN siden altså

Men litt dumt det skal være sånn at de som skal sende ut medlemskort har sauemelk i RÆVA!!!! er jo et halvt år siden jeg betalte #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bmwccn.no/blog/2012/05/15/informasjon-om-medlemsregistermedlemskort/

Gå inn på nettbanken din og ta en utskrift fra transaksjonen fra du betalte.

Da må alle huske treff i morgen da! Blir bra vær og masse fine premier :)

Har ikke skriver!! men hvis du får bruker navnet mitt også lager jeg et enkelst passor så kan du gå inn å se på betalingen der :mrgreen:

på CCN siden altså

Men litt dumt det skal være sånn at de som skal sende ut medlemskort har sauemelk i RÆVA!!!! er jo et halvt år siden jeg betalte #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...