Zun Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Det skal jeg gjøre FranKie! Konge at du stiller med egen bil også, btw De åpner dørene kl 11 så jeg, så om vi har oppmøte på Vikingskipet 09:45 og drar når alle har kommet, og senest 10:00? Så blir det ikke så altfor tidlig for dem som kommer fra Gjøvik tenkte jeg på Høres ut som en bra plan det Er det forresten fler av dere skal oppover på GS treffer i bud 19.mai? Få til noe felleskjøring dit også?
jonr- Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Jeg er også med fra vikingskipet kl 0945 på lørdag 5.mai.
NA Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Ja, høres flott ut mtp tid til valle hovin. Ang bud treffet tenkte vi å ta ei felleskjøring med folket. Tenker da avreise 18 mai da mange ønsker å feire 17 mai hjemme. Kom gjerne med synspunkter.
Bjørnar_ Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Jeg er strengt tatt ikke medlem i BMWCCN lenger heller, men har å kommet inn der før uten problemer?
Haug Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Aldri blitt sjekket for medlemskap inn på Valle før ihvertfall.
Erik O Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Kan bekrefte at dette arrangementet er helt gratis og alle kan komme uansett Hvilken BMW eller Mini du har ! Velkommen skal dere være !
carlhaakon Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Hjelper ikke og være medlem da ingen får medlems kort lenger heller. hører det er mange som ikke har fått korta sine så tror nok ikke de krever det i år
Torek Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Ja, høres flott ut mtp tid til valle hovin. Ang bud treffet tenkte vi å ta ei felleskjøring med folket. Tenker da avreise 18 mai da mange ønsker å feire 17 mai hjemme. Kom gjerne med synspunkter. Husk å ta med gaver til meg og Anders, for vi har nettopp blitt store gutter den 16.mai FTE har sagt at jeg skal få CCW'ene hans, men håper jo jeg får litt mer enn bare det.
Bjørnar_ Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Regnet med det sku gå greit ja, har nå gjort det før så
Clerion Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Jeg jobber jo SEFF alle de helgene det skjer noe
anders87 Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Høres ut som en bra plan det Er det forresten fler av dere skal oppover på GS treffer i bud 19.mai? Få til noe felleskjøring dit også? Ok, siden flere var enige, sier vi det blir oppmøte på Vikingskipet 09:45 Jeg, FTE og Torek drar oppover allerede den 17, tenkte lite trafikk og rolig kjøring oppover er en god kombo Husk å ta med gaver til meg og Anders, for vi har nettopp blitt store gutter den 16.mai FTE har sagt at jeg skal få CCW'ene hans, men håper jo jeg får litt mer enn bare det. Så det blir så du tar turen alikevel? Og ja, gaver er obligatorisk og ha med ved innsjekk, hørte jeg Hørte noe rykter om at del2 av vognkortet hans skulle skrives under av meg, men kan vel med nød la deg få CCW'ene da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå