Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 443
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det skal jeg gjøre FranKie! :) Konge at du stiller med egen bil også, btw ;)

De åpner dørene kl 11 så jeg, så om vi har oppmøte på Vikingskipet 09:45 og drar når alle har kommet, og senest 10:00?

Så blir det ikke så altfor tidlig for dem som kommer fra Gjøvik tenkte jeg på :)

Høres ut som en bra plan det :)

Er det forresten fler av dere skal oppover på GS treffer i bud 19.mai? Få til noe felleskjøring dit også? :)

Skrevet

Ja, høres flott ut mtp tid til valle hovin.

Ang bud treffet tenkte vi å ta ei felleskjøring med folket. Tenker da avreise 18 mai da mange ønsker å feire 17 mai hjemme. Kom gjerne med synspunkter.

Skrevet

Hjelper ikke og være medlem da ingen får medlems kort lenger heller. hører det er mange som ikke har fått korta sine så tror nok ikke de krever det i år

Skrevet
Ja, høres flott ut mtp tid til valle hovin.

Ang bud treffet tenkte vi å ta ei felleskjøring med folket. Tenker da avreise 18 mai da mange ønsker å feire 17 mai hjemme. Kom gjerne med synspunkter.

Husk å ta med gaver til meg og Anders, for vi har nettopp blitt store gutter den 16.mai :mrgreen:

FTE har sagt at jeg skal få CCW'ene hans, men håper jo jeg får litt mer enn bare det.

Skrevet

Høres ut som en bra plan det :)

Er det forresten fler av dere skal oppover på GS treffer i bud 19.mai? Få til noe felleskjøring dit også? :)

Ok, siden flere var enige, sier vi det blir oppmøte på Vikingskipet 09:45 :)

Jeg, FTE og Torek drar oppover allerede den 17, tenkte lite trafikk og rolig kjøring oppover er en god kombo ;)

Husk å ta med gaver til meg og Anders, for vi har nettopp blitt store gutter den 16.mai :mrgreen:

FTE har sagt at jeg skal få CCW'ene hans, men håper jo jeg får litt mer enn bare det.

Så det blir så du tar turen alikevel? :D Og ja, gaver er obligatorisk og ha med ved innsjekk, hørte jeg :lol:

Hørte noe rykter om at del2 av vognkortet hans skulle skrives under av meg, men kan vel med nød la deg få CCW'ene da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...