NA Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Ja, langtidsværvarsler forandrer seg fra dag til dag og somregel ikke til å stole på. Jeg drar uansett i allefall og skal kose meg med å se på godbiler.
Clerion Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Tror jeg like gjerne kan pisse på bakskjermen Du spurte jo etter bra tips til selvvask og fikk det? Den er jo konge.
Bjørnar_ Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Kan tenkes den har vært bra engang, men den er ikke det nå lenger i alle fall
Clerion Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Den er jo helt NY! Uansett. Noen plan for hvor og når det kjøres til Bud? ;D Jeg er med. Alene da Så satser på å få hengt meg med noen angående hytte
Zun Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Vi fra Moelv har leid leilighet med 3 soverom, skal være 6 sengeplasser totalt, og vi er bare 4, så du kan henge på oss om du vil det. Vi blir med kolonna oppover fredag morgen. Koster 2500+500 for vask for leiliheta fra fredag til søndag
magnusble Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 BMW CCN Hedmark/Oppland ønsker velkommen til treff den 9. juni på VIKINGSKIPET Hamar. Treffet starter kl. 1100. Det vil bli premiering av de fineste bilene. I år vil det også bli dekk kastekonkurranse med premier. Dame og herre klasse. Program for dagen: Kl. 1100 Treffet starter Kl. 1130- 1300 Dekk kaste konkurranse Dame/Herre Kl. 1300 Seneste innlevering av stemmesedler Kl. 1330 Premieutdeling For å delta på utstilling må man være BMW CCN medlem. Medlemsbevis må medbringes. (evt. Kvittering for betalt avgift). Man kan melde seg inn i klubben på stedet. Håper på fint vær og godt oppmøte!
Clausfox Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 BMW CCN Hedmark/Oppland ønsker velkommen til treff den 9. juni på VIKINGSKIPET Hamar.Treffet starter kl. 1100. Det vil bli premiering av de fineste bilene. I år vil det også bli dekk kastekonkurranse med premier. Dame og herre klasse. Program for dagen: Kl. 1100 Treffet starter Kl. 1130- 1300 Dekk kaste konkurranse Dame/Herre Kl. 1300 Seneste innlevering av stemmesedler Kl. 1330 Premieutdeling For å delta på utstilling må man være BMW CCN medlem. Medlemsbevis må medbringes. (evt. Kvittering for betalt avgift). Man kan melde seg inn i klubben på stedet. Håper på fint vær og godt oppmøte! Jeg har ikke fått medlemsbeviset mitt, men har betalt. men kan jeg sende kvitering til deg på at jeg har betalt over mail? //Claus Henrik Sc
NA Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Gå inn på nettbanken din og ta en utskrift fra transaksjonen fra du betalte. Da må alle huske treff i morgen da! Blir bra vær og masse fine premier
Clausfox Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Gå inn på nettbanken din og ta en utskrift fra transaksjonen fra du betalte.Da må alle huske treff i morgen da! Blir bra vær og masse fine premier Har ikke skriver!! men hvis du får bruker navnet mitt også lager jeg et enkelst passor så kan du gå inn å se på betalingen der på CCN siden altså Men litt dumt det skal være sånn at de som skal sende ut medlemskort har sauemelk i RÆVA!!!! er jo et halvt år siden jeg betalte
magnusble Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 http://bmwccn.no/blog/2012/05/15/informasjon-om-medlemsregistermedlemskort/ Gå inn på nettbanken din og ta en utskrift fra transaksjonen fra du betalte.Da må alle huske treff i morgen da! Blir bra vær og masse fine premier Har ikke skriver!! men hvis du får bruker navnet mitt også lager jeg et enkelst passor så kan du gå inn å se på betalingen der på CCN siden altså Men litt dumt det skal være sånn at de som skal sende ut medlemskort har sauemelk i RÆVA!!!! er jo et halvt år siden jeg betalte
Jordfræsar Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Kos dere på treff i morgen. I år er det hvertfall ikke meldt regn Dessverre må jeg jobbe!
ZhilleN Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Jeg kommer muligens! Ikke mye og stille ut akkurat men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå