AndersH Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Jeg fikk ihvertfall mail hvor det stod "Betalingen din til BMW CAR CLUB NORWAY". Og det ble trekt 400 kr fra kontoen min Men jeg får ikke logget inn på BMWCCN sine sider.. ? Kommer bare at de ikke har registrert at jeg har betalt.
316 Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Jeg fikk logget inn med en gang jeg hadde betalt. Du får jo kvittering på mailen din om du betaler med paypal. Nå er det spådd regn hele dagen ser jeg. I går var det spådd sol, skifter fort...
316 Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Og så på regnet. Så da kommer jeg med møkkete bløt bil
Jordfræsar Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Regner ikke nå 316, og ikke antydning til noe heller (så langt)! I følge kartet er det opphold fra 14-15 og utover kvelden, men time will show!
316 Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Bløt fornøyelse, men jeg vant første premie i klassen "Original bil" !
FTE Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Bløt fornøyelse, men jeg vant første premie i klassen "Original bil" ! Grattis, var fortjent. Meget pen bil Tror jeg telte 24 biler ca.
jonr- Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Bløt fornøyelse, men jeg vant første premie i klassen "Original bil" ! Jeg vant 3. plass i original bil kjempe glad. Har aldri vunnet på utstilling før, så dette ble min første pokal
spruddel Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Rart med tanke på at du har hatt en utrolig rå E46 M3 som var gjort litt med, og nå kommer du med en helt original bil og vinner Men vel fortjent til alle som vant pokaler Var ikke så altfor mange biler, men mye flott å se på av det lille som var der
carlhaakon Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Rart med tanke på at du har hatt en utrolig rå E46 M3 som var gjort litt med, og nå kommer du med en helt original bil og vinner Men vel fortjent til alle som vant pokaler Var ikke så altfor mange biler, men mye flott å se på av det lille som var der Ikke så rart når han hver gang er ute og spinner når vi skal se på bilen hans var i vertfall fortjent i dag
carlhaakon Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Takker for alt oppmøte i dag selv om vi ikke hadde været med oss. så får alle som har fått premie gratulerer, mye pene biler som kom i år så velfortjent til alle som vant
jacobsen91 Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Det ble ett ganske våt treff! Men veldig artig Mange flotte biler som møtte opp. Blir det lagt ut noen bilder fra treffet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå