Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ihvertfall mail hvor det stod "Betalingen din til BMW CAR CLUB NORWAY‏".

Og det ble trekt 400 kr fra kontoen min :)

Men jeg får ikke logget inn på BMWCCN sine sider.. ?

Kommer bare at de ikke har registrert at jeg har betalt.

• Svar 443
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg fikk logget inn med en gang jeg hadde betalt. Du får jo kvittering på mailen din om du betaler med paypal. Nå er det spådd regn hele dagen ser jeg. I går var det spådd sol, skifter fort... :roll:

Skrevet
Bløt fornøyelse, men jeg vant første premie i klassen "Original bil" :)!

Grattis, var fortjent. Meget pen bil :)

Tror jeg telte 24 biler ca.

Skrevet
Bløt fornøyelse, men jeg vant første premie i klassen "Original bil" :)!

Jeg vant 3. plass i original bil :D

kjempe glad. Har aldri vunnet på utstilling før, så dette ble min første pokal :D

Skrevet

Rart med tanke på at du har hatt en utrolig rå E46 M3 som var gjort litt med, og nå kommer du med en helt original bil og vinner :) Men vel fortjent til alle som vant pokaler :) Var ikke så altfor mange biler, men mye flott å se på av det lille som var der :)

Skrevet
Rart med tanke på at du har hatt en utrolig rå E46 M3 som var gjort litt med, og nå kommer du med en helt original bil og vinner :) Men vel fortjent til alle som vant pokaler :) Var ikke så altfor mange biler, men mye flott å se på av det lille som var der :)

Ikke så rart når han hver gang er ute og spinner når vi skal se på bilen hans :P var i vertfall fortjent i dag :)

Skrevet

Takker for alt oppmøte i dag selv om vi ikke hadde været med oss. så får alle som har fått premie gratulerer, mye pene biler som kom i år så velfortjent til alle som vant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...