Gå til innhold

**BMWCCN Hedmark og Oppland 2012 9.juni Vikingeskipet


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 443
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heter det ikke Biri et stykke mot Lillehammer også? Jeg trodde jeg skulle ta til høyre i rundkjøringen etter broen, dvs mot lilleh. Kan du legge ut kart eller beskrivelse:)

du har helt riktig du. er mot høyre etter rundkjøringen ved brua for dere. trodde biri var en plass alle kjente til jeg.

x7zq7n8oa9hf2rze89rk.png

dere fra hamar tar da til høyre i rundkjøringen etter mjøsbrua. altså første til høyre. når dere ser båthavna på biri er det første avkjøring inn til biri på høyre side. så kjører dere over brua. over selve veien og da ligger biri senteret rett på høyre side. om jeg ikke husker feil

http://www.temaeiendom.no/images/Biri590_000.jpg bilde av senteret :wink:

ser også det er spådd bra vær. noe vi sjeldent har så vi får krysse fingerne for fint vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten umulig å ikke finne det øde Biri senteret når du først har kommet deg inn der. Husker med latter på besøket jeg hadde der for et par år siden, vi rusha etter å finne en butikk for å handla litt teip i, og svingte hurtig inn. Vi kom i 16 tida, men syns det var noe lite biler på utsiden, passasjeren min rusher ut og går mot inngangsdøra, hvorpå det er stengt.

Et så stort senter, som så veldig "bebodd" ut, helt til vi kom helt innpå det.

Så ut som det hadde vært børskrakk. Sjelden hatt så surrealistisk følelse utenfor et (tilsynelatende) stort kjøpesenter.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten umulig å ikke finne det øde Biri senteret når du først har kommet deg inn der. Husker med latter på besøket jeg hadde der for et par år siden, vi rusha etter å finne en butikk for å handla litt teip i, og svingte hurtig inn. Vi kom i 16 tida, men syns det var noe lite biler på utsiden, passasjeren min rusher ut og går mot inngangsdøra, hvorpå det er stengt.

Et så stort senter, som så veldig "bebodd" ut, helt til vi kom helt innpå det.

Så ut som det hadde vært børskrakk. Sjelden hatt så surrealistisk følelse utenfor et (tilsynelatende) stort kjøpesenter.. :shock:

hehe det ser jo ut som det kunne vert i drift sånn sett ja. du kommer du også eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Vi i bmwccn i Hedmark /Oppland synes det kunne være moro og samle medlemmer til en kveld med Gokart kjøring. Hamar gokart åpner i midten av februar nytt gokartsenter i Brumunddal på 4000m2. Vi har satt av fredag 4.mars kl. 19.00, som tid for kjøringen. Om vi klarer å få med minimum 16 medlemmer (”bindende påmelding”), har vi mulighet til å leie banen 1 time og ha lag med 2 personer. I dette tilfellet vil det koste ca. 350kr per person. Om vi ikke klarer å samle sammen nok folk vil det bli kjøring av enkle heat. Håper dette er av interesse og at vi får tilbakemelding fra de som vil være med.

Bmwccn Hedmark oppland

Ved spørsmål ring:

Magnus Bleikvassfors, styremedlem: 91682867

Nikolai Arstad, styremedlem: 40081694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første tråd oppdatert med ett par aktiviteter, kommer mer her etter vi har hatt årsmøte den 10 Mars. kl. 19.00. ( Biri Vei kro om alt går som det skal )

håper så mange som mulig av dere medlemmer tar turen dit så vi kan få litt inspill av dere medlemmer på hva dere ønsker vi skal gjøre og det vi kan bli bedre på.

det er ingen tvang til noe får de som møter. men det blir muligheter for valg av styremedlemmer om noen ønsker og bli med i styret.

Ønsker alle Medlemmer Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...