Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er selvfølgelig fullt forståelig, photowerkz. Var trist å høre, du må selvsagt sette familien din først!

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

får desverre ikke lånt meg kamera men jeg kan få lånt meg et par blitser(vis det er litt utpå ettermiddagen bildene blir tatt) og stativ er kjøpt inn.. men maze: får du evnt plukket meg opp i moelv? sliter litt med eu godkjenning på e34'n så tør ikke kjøre helt til jessheim med avskiltningsbegjæring :(

Skrevet

Moelv faktisk, ja det er jo ikke akkurat omvei. Bare helt i motsatt retning. :)

Skrevet

Det kan nok evt ordnes, om frua ikke vil være med da. Vi skal til Gardermoen samme dag og filme rallycrossbilen serru, så det blir photoshot og filming. Skal hu være med, så er det ikke "plass". Da den subber med folk baki. :) hehe.

Vi får bare håpe været blir bra, for blir det ikke det, så er det jo ikke noe poeng. Vi får følge med på værmeldingene.

Skrevet

Kan jo komme og knipse litt hvis det er av interesse? Har ikke noe særlig erfaring, men har fått en del skryt opp igjennom, bor på Eidsvoll, så er ikke lange biten heller, bare og si ifra ;)

Som sagt, jeg er ingen stor fotograf :)

Har ikke stativ eller noe, har kun speilrefleks med blitz, som fungerer meget bra! Har også redigeringsprogram, som jeg kan.

Si ifra, hvis dette høres interessant ut!

Mvh.

Skrevet

Men må først og fremst bare se ann været. Det er ikke noe lovende greier ser det ut som. Og i regn er det jo uaktuelt.

Skrevet

Ja, men er været tålig bra, er det bare å følge med på denne tråden. Da poster vi om det blir fotoshoot eller ikke, og hvis det blir, er du velkommen ZhilleN :) Flere fotografer gjør ingenting

Skrevet

må nok desverre trekke meg jeg da jeg ikke har sjangs til og komme meg unna en fest jeg hadde lovt og være vakt på.. helt glemt at det var denne helga :(

Skrevet
Blir disse bilene å se på streetmeetet ved ringbanen senere på kvelden etter driftinga?

Hvem dag er det på? Imorgen?

Skrevet

Da været ser ut til å bli dårlig, har jeg bestemt meg for å la det ligge til senere i år. Regner med FTE er enig i det. Bestillte derfor ikke noe prøveskilter til i morra. Jeg tipper vi tar det i juni eller juli en gang jeg. :) Da burde det jaggu gå ann å få til med litt ok vær i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...