Gå til innhold

BMWCCN TREFF RUDSKOGEN 22-23 MAI.

Anbefalte innlegg

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nytt kamera, Glenno? Virket ivrig på knipsingen på lørdagen! :)

Ble det noe kjøring da?

Jepp stemmer Henrik fikk noen spesielle shoot innemellom. Litt andre instillinger ann hva jeg er vandt med fra dv kamera gitt, så får prøve lære meg noen av funsksjonen. Fikk par bilder til av deg også, men tror ikke de ble så klare.

Ble bare familie kjøring lørdag men tror det var greit nok til orginal bil/oppsett. Men jeg kjørte meg ny beste tid på autoslalomen idag da, jippi. Ikke så ofte jeg får tid til kjøre på g.raceway men idag fikk jeg kjørt mere en 2 runder, he he :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig rart ut. Ser ikke helt problemet da alle bilene har nummer på sidene og reg. nr er på innskjekkskjema. Var dette i køen ved pit eller?

jepp, er rart det skal være så firkantet. Var i pit køen ja...

Jeg sa ihvertfall fra i forbindelse med en støymåling jeg tok, og måtte ha regnr på bilen. (faktisk på den hvite E92en)

Man må ha minst ett skilt med regnr enten foran eller bak på bilen, så det ble påpekt når vi så det i pit.

Jeg har forøvrig selv blitt sortflagget (!) for det samme selv, og måtte sette på skilt bak. Det var ifjor på rudskogen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ihvertfall fra i forbindelse med en støymåling jeg tok, og måtte ha regnr på bilen. (faktisk på den hvite E92en)

Man må ha minst ett skilt med regnr enten foran eller bak på bilen, så det ble påpekt når vi så det i pit.

Jeg har forøvrig selv blitt sortflagget (!) for det samme selv, og måtte sette på skilt bak. Det var ifjor på rudskogen..

Når det ble påpekt på den hvite m3'n så sto det en bil i pit'n med showplates 8-10m bortenfor. Denne hadde det både foran og bak. Det var bare en av de tre/fire jeg la merke til etter det... Men men, sånn er det...

veitraikkloven gjelder fortsatt ute på banen, så da burde det ikke være noen tvil om hva som gjelder angående skilt.

Nei det er jo greit nok det. Men da må man nekte alle da, ikke nekte noen og la noen andre kjøre med det hele dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fult mulig, det ble kommentert iom at jeg faktisk ikke fant regnr når jeg skulle fylle ut skjema for støykontrollen. (det gjorde jeg på alle som da hadde det, men om de har byttet tilbake, eller byttet etterpå vet jeg ikke)

Var uansett ikke for å være vanskelig fra min side.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke kjørte, men elsker å sladde, må jeg støtte Hagenissen her. Om man får en sladd, eller proveserer frem en, og det ligger folk bak, ikke legg da kontra på kontra.

Jeg syns på alle føre møter blir det fokusert alt for lite på speil bruk. Og om man fører inn en liten halv time på slutten av dagen, med litt useriøs kjøring, kan vi være fornøyd alle sammen. :wink:

Jeg syns det er like irr når det er drifte hit på gatebil og 50-60% ligger i sand fella og det blir gul flagg i flere runder, men sånn er det jo. Lett å kjøre ut og alle skal få lov til å prøve seg.

Jeg var å tittet kun på lørdagen, men syns det var meget lite vente tid og et bra aransjert arr. Har vært å sett på noen år tidligere, å syns det var bedere med svart flagget nå.

Syns også ikke dette fine treffet burde krasje med gatebil. Selv om det blir flere biler her da, så er det vel gøy å ha flere grom biler her?

Veldig dumt at disse treffene som regel kræsjer med gatebil. Var masswe råe bmwr på Gatebil som hadde vært gøy om de hadde vært og kjørt på bmw ccn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med vetu03, rart at dette treffet skal kræsje med gatebil, som er et såpass stort treff. Er det kanskje for at BMWCCN er litt "sta" og forventer at det stort sett er "die hards only?". For treffet ville nok vært større, og mer inntektsbringende med å ikke kræsje med gatebiltreffet? Og siden BMWCCN er en frivillig organisasjon, så hadde det nok ikke skadet med litt ekstra cash?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med vetu03, rart at dette treffet skal kræsje med gatebil, som er et såpass stort treff. Er det kanskje for at BMWCCN er litt "sta" og forventer at det stort sett er "die hards only?". For treffet ville nok vært større, og mer inntektsbringende med å ikke kræsje med gatebiltreffet? Og siden BMWCCN er en frivillig organisasjon, så hadde det nok ikke skadet med litt ekstra cash?

Virker som dere tror at det er kun BMWCCN og Gatebil som bruker Rudskogen og Våler banen, men slik er det ikke. BMWCCN har heller ikke første prioritet så de må bare ta den helgen de får tildelt.

BMWCCN betaler 150000kr for leie av banen den ene helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår selvsagt at det er flere som bruker Rudskogen, men kanskje det kunne gått ann å få byttet helg? Det er jo ikke første året de leiger banen liksom, de er jo på en måte "fast kunde" de også.... Og hvis det er 150000kr det koster BMWCCN å leige banen, så må det iallefall være topp prioritet å søke om/prøve å få byttet helg - slik at det kunne kommet flere betalende. Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...