j_b Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 var veldig gøy! og første gang! er amatør, men ble bedre og bedre. første runde litt under 2min, min rekord nå er 1min 45sek hehe var 525d med dritt dekk, men er ikke noe å skylde på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Mange som skal bortover imorgen, søndag? Jeg har fått på ny vannpumpe så jeg tar turen nedover hvis været er bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Husk å kjøre pent folkens... Ble stoppet av en Passat på Vei hjem idag... 6500kr i bot... SURT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Husk å kjøre pent folkens... Ble stoppet av en Passat på Vei hjem idag... 6500kr i bot... SURT! Hmm..den så ikke jeg. Heldig for meg, hehe! Hvor ble du stoppet og hvilken bil kjørte du? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Når begynner det på sølndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Husk å kjøre pent folkens... Ble stoppet av en Passat på Vei hjem idag... 6500kr i bot... SURT! Hmm..den så ikke jeg. Heldig for meg, hehe! Hvor ble du stoppet og hvilken bil kjørte du? =) hehe jeg hadde opptur med pokal og greier men det varte faen ikke lenge.. dem følgte etter fra Rygge flyplass så ble jeg stoppet på Statoil.. Hun blondie purken "Du har jo så store og fine felger, så du har vel råd til å betale denne boten".. fyfaen:P Kjørte E91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Når begynner det på sølndag? Søndag 23. mai 12.00 Innsjekk(husk førerkort, vognkort, medlemskort) 12.30 Førermøte (obligatorisk for nyankomne) 13.00 Frikjøring 14.00 Premieutdeling (frikjøring opprettholdes) 15.30 Damekjøring og familiekjøring, vekselvis (pause for flaggvakter) 16.15 Frikjøring 19.00 Banen stenges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 http://81.175.61.223/~gallery/main.php/ ... ccn220510/ mitt bidrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Knall dag på skogen i går, mye bra kjøring og svart flagget lå ikke så løst som før. Må si det var mye M biler nå, og mange som begynner virkelig å få opp dampen rundt banen. Men for all del gutter, ikke skriv eller legg noen bilder ut av M3 E92 her eller andre steder nå da. Håper dere skjønner hvorfor. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Knall dag på skogen i går, mye bra kjøring og svart flagget lå ikke så løst som før. Må si det var mye M biler nå, og mange som begynner virkelig å få opp dampen rundt banen. Men for all del gutter, ikke skriv eller legg noen bilder ut av M3 E92 her eller andre steder nå da. Håper dere skjønner hvorfor. Takk. Hvis du leser tråden her, og på bmwcc, og ser på bilene som er lagt ut, så vet du at det er for sent. Kjører man på bane med skilt blir det tatt bilder, og de blir lagt ut. Havner man på taket så blir det tatt MYE bilder, og de blir også lagt ut.. sånn er det bare. Det skal sies at skiltene på bilen ble fjernet etter en stund når den sto i depoet etter velten.. forhåpentligvis er det ingen bilder lagt ut med skilt på etter velten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Mye bra bilder, men jeg syns det var lite av no heftig BMW der iår. Er alle de på Gatebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Synd at det ble infomert dårlig om det, men det var drifte heat på slutten av dagen, men desverre så hadde mange reist hjem siden det ble noe dårlig info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Folk "gosser" seg over andres elendighet altfor mye om dagen. Legger ut bilder og info før motoren er kald nesten. Kjempe synd med den fine bilen, men for all del best at fører og ev pass er like hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Synd at det ble infomert dårlig om det, men det var drifte heat på slutten av dagen, men desverre så hadde mange reist hjem siden det ble noe dårlig info. Sånn som jeg forsto det så var ikke dette fastsatt i planene....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Knall dag på skogen i går, mye bra kjøring og svart flagget lå ikke så løst som før. Må si det var mye M biler nå, og mange som begynner virkelig å få opp dampen rundt banen. Men for all del gutter, ikke skriv eller legg noen bilder ut av M3 E92 her eller andre steder nå da. Håper dere skjønner hvorfor. Takk. Hvis du leser tråden her, og på bmwcc, og ser på bilene som er lagt ut, så vet du at det er for sent. Kjører man på bane med skilt blir det tatt bilder, og de blir lagt ut. Havner man på taket så blir det tatt MYE bilder, og de blir også lagt ut.. sånn er det bare. Det skal sies at skiltene på bilen ble fjernet etter en stund når den sto i depoet etter velten.. forhåpentligvis er det ingen bilder lagt ut med skilt på etter velten var flere som hadde tulle skilter på bilene sine men som fikk beskjed om å sette på ekte skilt før de kjørte ut på banen. så noen prøvde faktisk å skjule skiltene sine men fikk ikke lov. men noen andre fikk kjøre med tule skilter. det syns jeg var dårlig opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå