hagenisse Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 jeg har lært for lenge siden at BMW CCN er en useriøs piss klubb. Jeg nermer meg ikke treffene de arrangerer i hele tatt. gir ikke en krone til den klubben Hvis begrunnelsen for at BMWCCN er useriøs er at man ikke får sladde, så mener jeg du er en useriøs piss person. Så det så. Forøvrig var det ingen som ble flagget av for å sladde litt ut av svingene nå i helga. Når det var vått hadde jeg selv slædd ut av depotsvingene hver eneste runde uten at jeg så snurten av noe flagg, og jeg stod mye i påslipp-området, og så mange biler med bakenden ute uten at det skjedde noe som helst. De som ble flagget av drev med noe helt annet og det viser seg gang på gang at så fort man tillater folk å ligge litt bredt så sklir det ut. Flere ganger hadde jeg folk rett foran meg som lå sidelengs med kontra på kontra. For å så selvsagt gi full gass når jeg prøver komme forbi. Det er tydeligvis veldig vanskelig å bruke speil når man skal tenke på alt rattutslaget.. Ellers fungerte det stort sett strålende på banen denne gangen. Relativt lite biler, masse kjøretid og de svenske flaggvaktene fungerte faktisk stort sett veldig bra. Ordnet oppryddning osv mens kjøringen pågikk slik at man slapp disse døperiodene bmwccn tidligere har vært kjent for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dmw Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Her er link på facebook til gruppa mi med bilder og en film http://www.facebook.com/video/video.php ... 494&ref=ts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Ja, det var nok lite trafikk i år pga Gatebil samme helg. Det er jo helt perfekt mtp kjøretiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 leit at man blir svartflagget straks man får litt hjulspinn på CCN-treffene.. jeg har lært for lenge siden at BMW CCN er en useriøs piss klubb. Jeg nermer meg ikke treffene de arrangerer i hele tatt. gir ikke en krone til den klubben Er veldig strengt ja, men useriøse er de ikke. Å unngå hele klubben som pesten bare fordi du ikke får kjøre like tulling som på gatebil er vel det som er useriøst og barnslig. Sier litt mer om Ellingsen enn BMWCCN... Vil ikke påstå at BMWCCN er en useriøs klubb. Er tross alt en klubb som drives på dugnad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Ellingsen sa vel ikke noe spesielt galt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Ellingsen sa vel ikke noe spesielt galt?? Var vel heller bmwkizn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 oj så hårsår.. Hvor har jeg skrevet at det er useriøst? Jeg mente at det er leit og at det er lett å bli svartflagget, men det ser ut som de har vært mer moderate på treffet nå enn tidligere. Men snakker man med folk som ikke er på ccn-treff nevner jo absolutt alle dette med at man får svart flagg veldig lett..Det ryktet kommer vel ikke bare av seg selv? Jeg fikk selv alltid et "tegn" hvis jeg sklei litt for mye f.eks i slakteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 oj så hårsår.. Hvor har jeg skrevet at det er useriøst? Jeg mente at det er leit og at det er lett å bli svartflagget, men det ser ut som de har vært mer moderate på treffet nå enn tidligere.Men snakker man med folk som ikke er på ccn-treff nevner jo absolutt alle dette med at man får svart flagg veldig lett..Det ryktet kommer vel ikke bare av seg selv? Jeg fikk selv alltid et "tegn" hvis jeg sklei litt for mye f.eks i slakteren. Helt enig i det du sier. Jeg for min del sikta til bmwkizn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Her er link på facebook til gruppa mi med bilder og en film http://www.facebook.com/video/video.php ... 494&ref=ts Finnes det ingen flere en de 8 bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Ellingsen sa vel ikke noe spesielt galt?? Tror Øyvind L. blingsa litt på quotene her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Selv om jeg ikke kjørte, men elsker å sladde, må jeg støtte Hagenissen her. Om man får en sladd, eller proveserer frem en, og det ligger folk bak, ikke legg da kontra på kontra. Jeg syns på alle føre møter blir det fokusert alt for lite på speil bruk. Og om man fører inn en liten halv time på slutten av dagen, med litt useriøs kjøring, kan vi være fornøyd alle sammen. Jeg syns det er like irr når det er drifte hit på gatebil og 50-60% ligger i sand fella og det blir gul flagg i flere runder, men sånn er det jo. Lett å kjøre ut og alle skal få lov til å prøve seg. Jeg var å tittet kun på lørdagen, men syns det var meget lite vente tid og et bra aransjert arr. Har vært å sett på noen år tidligere, å syns det var bedere med svart flagget nå. Syns også ikke dette fine treffet burde krasje med gatebil. Selv om det blir flere biler her da, så er det vel gøy å ha flere grom biler her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Ellingsen sa vel ikke noe spesielt galt?? Tror Øyvind L. blingsa litt på quotene her.... Ups.. Sorry, det var ment til bmwkizn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Ellingsen sa vel ikke noe spesielt galt?? Tror Øyvind L. blingsa litt på quotene her.... Ups.. Sorry, det var ment til bmwkizn.. Rart at folk ikke klarte å skjønne det egentlig! Men de er vel trøtte og fulle av bremsestøv i øynene! Jeg ville også ha vært med! :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Rart at folk ikke klarte å skjønne det egentlig!Men de er vel trøtte og fulle av bremsestøv i øynene! Folk forsto det nok, men det var greit at Øyvind viste selv hvem han kritiserte til senere tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 La ut noen bilder fra lørdag i denne tråden: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=609720 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå