Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 2001 BMW 320i Cab som aldri har vært noe problemer med...

Her om dagen begynte plutselig bilen og fuske, 30 sekunder etterpå begynte bilen å miste ganske mye kraft. Samtidig som motorlampen begynte og lyse.

Det tok derfra ca. 1 minutt før bilen neste ikke klarte å komme seg fremover, også stoppen den. får ikke startet igjen.

Hørtes for øvrig ut som et fly, og vibrasjonene var merkbare under kjøring i disse 2-3 minuttene.

Noen som har vært borte i noe lignende?? eller har en formening om hva problemet kan være?

Skrevet

Kan være mye, alt fra veiv\kamsensor til tett veivhusventilasjon. Du må få den til verksted for diagnose.

Skrevet

Når jeg tenker meg nærmere om, var det ganske lite bensin på tanken, men kjørekomputer viste at det var ca. 30 km igjen å kjøre... Kan denne være at denne ikke her helt nøyaktig og at tanken rett og slett har godt tom? I så fall veldig flaut, men ville bilen oppførst seg på samme måte vis dette hadde vært problemet?

Skrevet

Har opplevd å gå tom for bensin selv om kjørecomputeren sier det er 50km igjen så dette er en mulighet ja. Bare å prøve :wink:

Skrevet
Fasiten er: Tomt for bensin!

haha, fylte på 5 liter i dag, og etter 1 minutt startet bilen, og nå går den som en klokke! Ingen skade skjedd.;)

Det hadde jeg aldri turt å innrømme :lol:

Skrevet
Fasiten er: Tomt for bensin!

haha, fylte på 5 liter i dag, og etter 1 minutt startet bilen, og nå går den som en klokke! Ingen skade skjedd.;)

Det hadde jeg aldri turt å innrømme :lol:

Nei du sier noe.. Men jeg stolte jo bare på bilens hjerne forsåvidt. Kjørekomputeren viste ca. 30 km igjen å kjøre. Så tenkte ikke noe særlig over dette.

Men alt i alt, så gir jeg litt faen i hvor flaut det er. Jeg så for meg titusenvis av kroner forsvinner ut av lomma, dette kostet meg ingenting. så jeg veldig fornøyd.

Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...