Mr.Silver Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Nydelig Skulle ønsket jeg hadde litt mere kronasjer å slenge rundt meg nå ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Fy feite, for et hjuloppsett! Noe av det råeste jeg har sett på SUV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Takk for all god tilbakemelding! Moro det! Må nok ta det ekstra rolig langs fortauskanter osv. ja.. Har helsort grill liggende, så det blir nok både sort, og titanfarget grill i sommer. Alt etter anledning osv. Kommer fra Lerli, ved Rødde ja. Men er naboen sin gård da.. Ganske strøkent der for å si det sånn, pussa opp gården for 40 mill... Jævli størken den gården ja, å bilen ikke minst! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Herlig og flott bil meg mye riktige oppgraderinger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavskar Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Feit bil!E d bilda fra den svære gårn på melhus? Stemmer det. Gården til naboen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavskar Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Dette var ikke annet enn nydelig. En helt perfekt X5 etter mine øyne! Takk for det!! Hyggelig å høre. Begynner å bli godt fornøyd selv også ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavskar Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Nydelig Skulle ønsket jeg hadde litt mere kronasjer å slenge rundt meg nå ser jeg Bare å spare det! Dette er drømmebilen, som jeg har spinket og spart i ei stund for å realisere.. Fy feite, for et hjuloppsett! Noe av det råeste jeg har sett på SUV Takk for det! Er rett og slett meget fornøyd selv når det skal sies.. Skulle egentlig ha 22", men "alle" har jo 22" nå til dags. Liker å skille meg litt fra mengden.. Herlig og flott bil meg mye riktige oppgraderinger:-) Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavskar Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Det som er litt gøy, er å se hvor stor forskjell det er på biler i Norge og USA med tanke på styling og utstyr. Jeg er medlem av noen BMW X forum "over there", og der skal bilene helst være: Vermillon red, ha treinteriør, beige eller brunt skinn, 18" felger og ikke ha skjermbreddere eller aerodynamikk pakke.. Når de diskuterer hvilket interiør de skal ha, så er det snakk om hvilken type tresort som skal prege interiøret.. Ikke min stil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 " The Boss Is Back " far har selv en Bmw X5 3.0 Ia 2004 modell, men har sterkt vurdert og bytte den ut til en E70 nå skal vise disse til fattern og se hva han sier da , er nok rett til stenshagen og bestille Det er en del som har den X5en der nå, men tøft og se at det hvertfall er noen som tør og skille den ut litt men må bare si at dette er en RÅ x5 og behold grillen:) eventuelt noen bilder fra interiør? hadde vært morsont og sett. er faktisk medlem av den x forum siden jeg også.. har faktisk tenkt på akkuratt det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Det som er litt gøy, er å se hvor stor forskjell det er på biler i Norge og USA med tanke på styling og utstyr. Jeg er medlem av noen BMW X forum "over there", og der skal bilene helst være: Vermillon red, ha treinteriør, beige eller brunt skinn, 18" felger og ikke ha skjermbreddere eller aerodynamikk pakke..Når de diskuterer hvilket interiør de skal ha, så er det snakk om hvilken type tresort som skal prege interiøret.. Ikke min stil.. hva synes de om din når du legger ut bilder av den der? Link? Ser jo på e90post forumet så er det store hjul og brutal senking som gjelder. Så der er de ikke så veldig ulike oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Flott panservogn Dette må være en av de fineste X5 jeg har sett.. Hva koster en sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Nydeligt!!! Titangrillen synes jeg du må beholde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavskar Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Det som er litt gøy, er å se hvor stor forskjell det er på biler i Norge og USA med tanke på styling og utstyr. Jeg er medlem av noen BMW X forum "over there", og der skal bilene helst være: Vermillon red, ha treinteriør, beige eller brunt skinn, 18" felger og ikke ha skjermbreddere eller aerodynamikk pakke..Når de diskuterer hvilket interiør de skal ha, så er det snakk om hvilken type tresort som skal prege interiøret.. Ikke min stil.. hva synes de om din når du legger ut bilder av den der? Link? Ser jo på e90post forumet så er det store hjul og brutal senking som gjelder. Så der er de ikke så veldig ulike oss. Veldig blandet, men de fleste liker bilen da. Her er link til forumet. http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/ ... rit-p.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavskar Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Flott panservogn Dette må være en av de fineste X5 jeg har sett.. Hva koster en sånn? Takk for det! Tja. Dyrt.. Han jeg kjøpte bilen av hadde bladd opp 1 380 000,- i 2007.. Heldigvis synker bilprisene skulle jeg til å si.. Kommer nok å slår meg i bakhodet igjen den der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavskar Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Monterte foresten xenon i grøftelysa i går. Det ble rett og slett knalltøft!! Har også fått på chrome låsebolter på felgene.. 20 låsebolter... Skal få utfordring han som prøver å lette meg for hjula... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå