Ron Jeremy Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Flott panservogn Dette må være en av de fineste X5 jeg har sett.. Hva koster en sånn? Takk for det! Tja. Dyrt.. Han jeg kjøpte bilen av hadde bladd opp 1 380 000,- i 2007.. Heldigvis synker bilprisene skulle jeg til å si.. Kommer nok å slår meg i bakhodet igjen den der..... Smaker det så koster det! E70 er en lekker bil. Kjører en Hvit E70 med M pakke rundt her som jeg sikler på, fantastisk! Hører mye surmaga kommentarer om X bilene i div BMW forum, men sett ifht en 530Xdat, syns jeg ikke en E70 koster altfor mye faktisk! Kos deg med en glimrende doning! 23" høres voldsomt ut, er det noe komfort igjen? Snakker vi 6 sifret for denne pakka? igjen, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavskar Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Flott panservogn Dette må være en av de fineste X5 jeg har sett.. Hva koster en sånn? Takk for det! Tja. Dyrt.. Han jeg kjøpte bilen av hadde bladd opp 1 380 000,- i 2007.. Heldigvis synker bilprisene skulle jeg til å si.. Kommer nok å slår meg i bakhodet igjen den der..... Smaker det så koster det! E70 er en lekker bil. Kjører en Hvit E70 med M pakke rundt her som jeg sikler på, fantastisk! Hører mye surmaga kommentarer om X bilene i div BMW forum, men sett ifht en 530Xdat, syns jeg ikke en E70 koster altfor mye faktisk! Kos deg med en glimrende doning! 23" høres voldsomt ut, er det noe komfort igjen? Snakker vi 6 sifret for denne pakka? igjen, grattis! Takk for det! Den hvite X5´en har jeg sett ja. NYDELIG vogn! Hadde jeg skulle handlet i dag, hadde jeg gått for hvit M-sport. Definitivt.. Sjokkerende nok så er kjøreegenskapene bra! Ingen sporing, lite dekkstøy, men litt hardt er det selvfølgelig. Må bare unngå hull, humper og grusveier.. Pris=dyrt...... Men som du sa, smaker det, så koster det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå