Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja det er rimelig, men fortsatt diesel...

..men derimot 318i, det er sheriff? vrrrrooom!

Har jeg sagt det? :?

Sier ikke at TDS er kjipt fordi det går dårlig, men diesel er forbeholdt traktorer etter min mening!

Skrevet

Har jeg sagt det? :?

Sier ikke at TDS er kjipt fordi det går dårlig, men diesel er forbeholdt traktorer etter min mening!

Nei, har du? Jeg har iallefall ikke sagt eller fått med meg at du har sagt det, så da må du nesten spørre deg selv om akkurat det.

Diesel er greit så lenge det er bruksbil, noe som jeg har fått inntrykk av at denne bilen faktisk er.

Samme kan det være, vi gidder ikke å diskutere noe mer om dette :) Fortsatt god dag!

Skrevet

Hehe, synes det bare er morsomt, på bimmers må man jo seff diskutere om et eller annet, samma hva det er.. HAHA!!

Skrevet

Rannem: Hvorfor liker du ikke at det er diesel? Greit nok at ikke lyden er bra i diesel, men det er den heller ikke i en rekkefirer..

ZhilleN: Har du kjøpt den eller fortsatt under forhandlinger? :)

Skrevet

Fordi det lukter dritt og bråker mye! Nye dieselbiler har jo fått en stor forbedring, men eldre dieselmotorer synes jeg ikke er det helt store..

Skrevet

Denne så jo riktig stilig ut! hadde ikke hatt noe imot å cruise rundt i diesel E36 Touring eg heller, har du avtalt noe med selger? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...