Torek Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Ja det er rimelig, men fortsatt diesel... ..men derimot 318i, det er sheriff? vrrrrooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Ja det er rimelig, men fortsatt diesel... ..men derimot 318i, det er sheriff? vrrrrooom! Har jeg sagt det? Sier ikke at TDS er kjipt fordi det går dårlig, men diesel er forbeholdt traktorer etter min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Har jeg sagt det? Sier ikke at TDS er kjipt fordi det går dårlig, men diesel er forbeholdt traktorer etter min mening! Nei, har du? Jeg har iallefall ikke sagt eller fått med meg at du har sagt det, så da må du nesten spørre deg selv om akkurat det. Diesel er greit så lenge det er bruksbil, noe som jeg har fått inntrykk av at denne bilen faktisk er. Samme kan det være, vi gidder ikke å diskutere noe mer om dette Fortsatt god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Da skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du tar det opp? Synes det er unødvendig av deg å starte opp dette her.. Beklager ZhilleN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Hehe, synes det bare er morsomt, på bimmers må man jo seff diskutere om et eller annet, samma hva det er.. HAHA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Rannem: Hvorfor liker du ikke at det er diesel? Greit nok at ikke lyden er bra i diesel, men det er den heller ikke i en rekkefirer.. ZhilleN: Har du kjøpt den eller fortsatt under forhandlinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Fordi det lukter dritt og bråker mye! Nye dieselbiler har jo fått en stor forbedring, men eldre dieselmotorer synes jeg ikke er det helt store.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Denne så jo riktig stilig ut! hadde ikke hatt noe imot å cruise rundt i diesel E36 Touring eg heller, har du avtalt noe med selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Velkommen som touring-eier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå