FTE Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Fett! Anders87, skal du kjøre BMW eller Vento? Og når skal vi møtes på Jessheim? Hvis det begynner kl 12 så kan dere jo passere rundt 10.30-11.00..?
anders87 Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Jeg blir nok innafor i helga (Oslo) så jeg må vel vente på dere tenker jeg Eller hvor har dere tenkt og kjøre egentlig? Blir Bmwen denne gangen, henge på noen tilsalgs lapper på den så kanskje jeg er heldig
FTE Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Jeg blir nok innafor i helga (Oslo) så jeg må vel vente på dere tenker jeg Eller hvor har dere tenkt og kjøre egentlig? Blir Bmwen denne gangen, henge på noen tilsalgs lapper på den så kanskje jeg er heldig Oki Nei, vi kjører vel strakaste vei, gjør vi ikke? Da kjører vi jo gjennom Oslo. Da kan vi bare avtale tid og sted kanskje?
anders87 Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Jupp jupp! Det er jeg med på Det kan vi gjøre, kan ta det videre på PM
nitrox111 Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Tenker jeg også dukker opp...Men regner med tralla mi ikke er lav nok til det ? =P Hvis jeg finner frem boschen etter på og kutter litt forran ;D
GeirAndre Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 hadde ikke politiet beslaglagt bilen min så hadde jeg kommet:S
destroyy Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Kommer jeg også, så får vi se om jeg slepper inn, heh.. Ganske nøyaktig 2cm lavere forran en den er på bildet her, 5cm klaring på bunnpanna heh
Fredrik 90 Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Kall meg gammaldags men det der stance greiene ser jo ut som en bil med 4 gåene støtdempere spør du meg! Ser jo helt rart ut men godt man kan ha forskjellige interesser!
Just-turbodiesel Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Kall meg gammaldags men det der stance greiene ser jo ut som en bil med 4 gåene støtdempere spør du meg! Ser jo helt rart ut men godt man kan ha forskjellige interesser! uff, du er så grenseløst retard det er flaut for familienavnets rykte å bli assosiert med høy bil. Tenker du ikke over det når du kjører bil?! Høyden på bilen svarer til hvor mye respekt en person har i samfunnet. JO lavere bilen er, jo mer respekt har jeg til en person i hvertfall.
316 Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 En ting er sikkert, og det er at du har et skrudd syn på samfunnet...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Tenker jeg også dukker opp...Men regner med tralla mi ikke er lav nok til det ? =PHvis jeg finner frem boschen etter på og kutter litt forran ;D tøff den der! er låg nok den da.. mer enn godkjent
GeirAndre Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Kall meg gammaldags men det der stance greiene ser jo ut som en bil med 4 gåene støtdempere spør du meg! Ser jo helt rart ut men godt man kan ha forskjellige interesser! uff, du er så grenseløst retard det er flaut for familienavnets rykte å bli assosiert med høy bil. Tenker du ikke over det når du kjører bil?! Høyden på bilen svarer til hvor mye respekt en person har i samfunnet. JO lavere bilen er, jo mer respekt har jeg til en person i hvertfall. + fra meg...
anders87 Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 nå har jeg fått på nye hjula så jeg kommer Herlig! Har alltid hatt lyst til å se bilen din IRL
Wacman Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Kult,flere av ders biler og rare persona jeg ser frem til å møte. Mulig jeg må ta med guttungen på 16mnd - på tide å begynne hardcore-læringa nå,han kjører jo BMW'en sin rundt i stua her,med feitere hjul enn jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå