Superbeetle Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Mye kule bilder Av nyere biler så tror jeg ikke det blir stort kulere enn sciroccoen med 20" RS-GT... Er det Polo Classic eieren kaller seg på div forum? og ja, tror ikke just-turbodiesel klarer å ro seg vekk denne gangen....hoho...
Wacman Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Jeg syns den golfen (hørtes ut som turbo i den også) med flocka felger var killer jeg ass,har aldri sett det før. Kult med noe såpass uvanlig.
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Ikke meningen å spore av her men Just Turbodiesel! Hvor blei det av bildene av den senka bilen din? Vi venter i spenning! I og med at troverdigheten din nå er på et maksimalt bunnivå her på forumet så synes jeg du skal legge fra deg tåplige bortforklaringer! Kan du ikke bare innrømme at du kjører en sånn kjip orginalbil du også og at kjeften blei litt svær her i ett tidligere innlegg
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 jo, ingen problem;) men forhåpentligvis blir det litt bedre til neste år, når det gjelder stance;) Gidder ikke å ta bilder av noe jeg ikke syns er helt 100%, for høg og litt sånt småtteri.. men seriøst, truru jeg er ute etter noe troverdighet fra dere?! hahaha, please bitches..couldn't care less.. jeg gadd enkelt og greit ikke å møte opp, siden jeg var seint ute, skulle skru bil sånn at det blir noen hakk nærmere lakkering, samt at jeg ikke er helt fornøyd med stance'n, men det er bruksbilen så den forblir slik, gadd heller ikke å dra aleine dit fordi jeg ikke kjente noen der.. var det noe mer du ville vite?! kan ikke si at jeg er så lei meg for å gå glipp av det jeg så på bildene heller..biler med plastfangere er lite interessant syns jeg. Heller mer mot amerikanere, mye krom osv.
316 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Ikke meningen å spore av her men Just Turbodiesel! Hvor blei det av bildene av den senka bilen din? Vi venter i spenning!I og med at troverdigheten din nå er på et maksimalt bunnivå her på forumet så synes jeg du skal legge fra deg tåplige bortforklaringer! Kan du ikke bare innrømme at du kjører en sånn kjip orginalbil du også og at kjeften blei litt svær her i ett tidligere innlegg http://merceforumet.com/download/file.php?id=1663&t=1 Her er bilen hans.
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 Ikke meningen å spore av her men Just Turbodiesel! Hvor blei det av bildene av den senka bilen din? Vi venter i spenning!I og med at troverdigheten din nå er på et maksimalt bunnivå her på forumet så synes jeg du skal legge fra deg tåplige bortforklaringer! Kan du ikke bare innrømme at du kjører en sånn kjip orginalbil du også og at kjeften blei litt svær her i ett tidligere innlegg http://merceforumet.com/download/file.php?id=1663&t=1 Her er bilen hans. nja, dette likner mer, så skal felgene her på stancebilen: 17" er altfor stort på 123...galskap faktisk, blir ikke lavt nok
316 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Sikkert artig med dieselpurke som gjør 0-100 på en time, 100 er forøvrig max. Og som i tillegg bruker 3 liter på mila, gromt!!! Med 4 slangeklemmer bruker den 2 liter på mila, med 5 slangeklemmer bruker den 3 liter på mila.
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Se der ja! Da har vi endelig sett bilen til Just Turbodiesel også
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 ja, jeg syns absolutt alt er bedre enn nye små konebiler med br-skilter:) var det noe mer du ville vite? siden du tydeligvis bruker mye av fritida på å google meg og se hva som skjer hos meg, jeg har ikke tvunget deg ikke til det, er ikke deg jeg vil tilfredsstille med egen bil vettu.
316 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Kjører hvertfall fra deg, kan til og med rygge fra deg tipper jeg ! Tok meg ca 1 minutt å finne det bilde av bilen din, det er ikke så mye tid... Og jeg mener ikke noe vondt med noen ting, bare tar igjen med samme mynt. Forresten så har jeg sendt deg en PM du ikke har svart på.
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 ja, jeg syns absolutt alt er bedre enn nye små konebiler med br-skilter:) var det noe mer du ville vite? siden du tydeligvis bruker mye av fritida på å google meg og se hva som skjer hos meg, jeg har ikke tvunget deg ikke til det, er ikke deg jeg vil tilfredsstille med egen bil vettu. Det var bare bra at 316 tok litt tak i deg her nå synes jeg! Vi måtte få en klarhet i lureriet og hemmlighetskremmeriet ditt Du blei jaggu tatt litt på senga der gitt! Hehe..
BimmerE46 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Er det bare meg eller er gammel rusten BMW sånn bittelitt mer stiligere enn andre merker ??????? Ikke noe vondt ment eller dissing av andre merker, men dette er diskusjonsforum, og jeg spør om andres meninger?
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 ja, du fliser meg, har da aldri påstått noen annet.. men hvis du tenker deg litt om nå, trur du jeg valgte en 85-modell bil på over 2 tonn med stereo og sjafør, pga farta? eller kan det være at helheten og stilen er noe jeg er tilfreds med?! bare noe å tenke på forøvrig har jeg hatt cosworth vingebil, m535i med litt snacks og litt annet før jeg fikk lappen, så kunne jo beholdt de hvis det var fart jeg var ute etter, men jeg gikk lei fortkjøring når jeg var 16..blir litt dumt å ratte rundt i en 500hk bil som man må skru masse på når man ikke er fullt interessert og som ikke egnes til noe annet enn banekjøring eller er ubehagelig med sinter-clutch osv, om jeg skulle få tilbake interessen for det, så fins det e30 325 turbo med ca 400hk+ i Sverige, de får man faktisk for 40 norske der, noe som er mye hjulspinn for penga. En ting jeg har lurt på er hvorfor ikke disse japsefantastene ikke kjøper seg det istedenfor 300hk sx'r som såvidt klarer hele langsvingen på rudskogen..
BimmerE46 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 lurte litt på datoen på det mercedes bildet? Glemt å stille inn kamera? Eller er det fremtidens bil? I såfall så selger jeg aldri min e39.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå