Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 hehe, ja spørs om jeg må få endra på noe innstillinger!
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 E34 har jo alltid vært en veldig pen bil synes jeg! Jeg vil mene at MB har en tendens til å bli den "stygge" andungen i trioen bestående av MB, BMW og Audi! MB lager absolutt fine biler og den nye E-klassen er veldig lekker men så kommer da F10 og da blekner jo E-klassen totalt! Blir kanskje feil å sammenlikne E34 med W123 i og med at 123en er fra 70 tallet og E34 seint 80 tall! Her er jo mer rettferdig sammenlikning fra 80 tallet: Merca blir liksom veldig gammal i forhold til de to andre kan du si Man kan jo også se på 90 tallet for den saks skyld:
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 enig med deg Fredrik, Mercedes går er ganske gammeldags i forhold, derfor mange mener Mercedes sluttet å lage biler etter at w124 kom på markedet..jeg syns spesielt interiøret i w210 er trist i forhold til bmw og audi, en w123 er finere innvendig enn w210 sier de fleste mercefolk seg enig i, interiøret i w210 ser faktisk mer gammeldags ut enn w124, men UORIGINALT så kan w210 bli en veldig pen bil, har sett mange eksempler på det, men originalt er jeg enig med deg, at w210 ikke er så moderne og pen som de to andre..jeg liker ting enten klassisk, eller moderne.. de i mellom blir litt sånn i ingenmannsland syns jeg. men at det er den stygge andungen uansett modell er jeg overhode ikke enig i, syns w211 er noe av det fineste som er laga uansett bilmerke, men smaken er jo som baken, jeg syns alle merkene har laga mye fine utgangspunkt.
fish Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Er det bare meg eller er gammel rusten BMW sånn bittelitt mer stiligere enn andre merker ???????Ikke noe vondt ment eller dissing av andre merker, men dette er diskusjonsforum, og jeg spør om andres meninger? Tja.. Skal du sammenligne, bør du hvertfall velge bil fra samme tidsperiode. JT's Merce er en w123 serie, produsert fra 1976 til 1985. I den tidsperioden hadde BMW tilsvarende E28, som ble produsert fra 1981 til 1988. Her ser dere mere chrome, noe som gjenspeiler "trenden" for den tidsepoken. For å sammenligne med E34, må vi over til w124 fra Merce. Den ble produsert fra 1984 til 1995, mens E34 ble produsert fra 1998 til 1996. Her er vi mere over på "plastic fantastic", en "trend" som startet med w124 og E34 og som står den dag i dag.
Torek Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Mulig det bare er meg, men jeg synes den der var ganske så tøff. Iallefall har jeg trua når du får senka og satt på de felga du la ut bilde av! Edit: Synes forresten du bør fjerne leppa igjen, eller iallefall sette på en som er mye mindre.
Lars89 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Det er ikke bare deg Ser skikkelig fin og gjennomført ut faktisk! Gammel med en moderne vri. Tøft!
Just-turbodiesel Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 takk, er faktisk senka 70mm rundt baut, 40mm fjærer med 1'r fjærputer, er ikke mye å gå på i hjulbuene med ET 15 og litt strekk..stancebilen blir senka 200mm, ja dere leste riktig, målte i stad. Må ha noe forskjellige stuk når man har fire biler av samme typen. ja, er veldig delte meninger om den leppa, nå blei den montert fordi de andre IKKE skal få sånn leppe, tenkte jeg skulle ha litt forskjellige stuk, men er i utgangspunktet enig i at gammel bil ikke skal ha noe plast, men dette er faktisk original bbs fra 1986 med BDR(Bundesrepublik Deutschland) inngravert på baksiden, altså fra før øst og vest ble gjenforent i -89, så syns det var lit "artig" da.. men den kommer nok til å bli tatt av i morgen, blir cleanere uten.. Men nå må vi kanskje tilbake til noe mer interessant og det tråden egentlig handler om, hvis noen har noe flere bilder fra treffet eller diskusjoner rundt det elns.
Fredrik 90 Skrevet Juli 1, 2010 Skrevet Juli 1, 2010 men dette er faktisk original bbs fra 1986 med BDR(Bundesrepublik Deutschland) inngravert på baksiden, altså fra før øst og vest ble gjenforent i -89, så syns det var lit "artig" da.. men den kommer nok til å bli tatt av i morgen, blir cleanere uten.. Vel! på en plankett under panseret på min 93 Audi 100 så står det "Made in West Germany" Rart at de skrev slikt 4 år etter murens fall
Just-turbodiesel Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 såpass?! jøss..ja det syns jeg var rart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå