Michter Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Her er min E36!Det er en 1996 Bmw e36 M43 316i. Motoren er ikke særlig mye å skryte av.. men går billlig! Neste bilkjøp blir det nok større motor.Jeg kjøpte bilen i Molde og kjørte den ned til Minnesund i oktober 2007, da så bilen slik ut. Fargen er dünkelgrön 2 og har beige stoffintriør.2007:2011:2012: 2013: Liste:(X) Det jeg har gjort med bilen( ) planer(o) har deler----------------------------(X) CCFL ringer(X) tona side blinkers(X) tona/rød baklykter(X) M3 støtlister(X) sort grill - 97 facelift(X) Alpine IDA-X001(X) carbon emblem foran og bak(X) sølv pære sideblinkers og blinkers bak(X) Xenon i tåkelys 6000k(X) hvitt skiltlys bak(x) M3 fanger - ØDELAGT!(x) Ettermontert tåkelys(x) Baklukesenker (Må lakkeres på nytt)(x) øyelokk(x) spoiler lip(x) grillholder med 97-facelift og sorte nyrer(x) Rieger Gt leppe(x) M3 GT spoiler(x) Nye skiltholdere(x) sølv pære blinkers foran(x) hvitt skiltlys bak(x) 1,2cm spacere - brukes på vintern(x) montert M3 diffuser på orginalfanger(x) V-maxx just. senkesett(x) Vertini Riviera 8x18, ET35, 205/35 foran - 9x18 ET35, 215/35 bak(x) GT spoiler(x) Ny eksos(x) Elektriske e36 M3 Speil(x) Alpine SPR-13S 5-1/4 komponentsett(x) Alpine SPR-69C 6x9(x) Ny M3 frontfanger, etter at jeg kjørte av den gamle (i vinter 2009/2010).(X) Montert Camberstag!(X) byttet fra beige stoffinteriør til beige skinninteriør(x) Installert Alpine PDX 12 og PDX 6. samt rockford fosgate 2F kondensator.(x) Prepared med Meguiars!(X) M-tech sideskjørt(x) M-tech bakfanger(x) Alpine CDA-117(x) Lamin-x sotefilm(x) Lydisolert med STP Vibereringsmateriale og STP lyddemping. ( Alle dører og bagasjerommet er isolert ).(x) BBS RS felga venter på dekk.m 195/40 eller 205/40.( ) lyst til å gå opp til Alpine X serien.( ) Planer om større motor til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Knalltøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 UUUtrolig rå sedan! fy faen den her var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Her var det gjort MYE! Morro å se før/etter bilder.. Sprekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Takk for kommentarer, hyggelig! Planene for sommern 2010: - Kjøpe ny M frontfanger - Fjerne rust - ant. M-tech sideskjørt. - Valse hjulbuene bak (og foran). - Få bilen enda lavere bak. - bygge mer stereo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Høres supert ut, stå på! Griselekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Denne var flott nå, mildt sagt kommet seg etter du kjøpte den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Ja, har gjort endel med den og begynner å bli fornøyd selv. Er fortsatt litt som gjenstår Er i militæret om dagen, så tjener ikke allverden :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Hva var før og hva er etter? Nei, nå var jeg morsom Meget pen sedan med alle de rette modifikasjonene. Personlig hadde jeg valgt andre felger og kuttet ut AE, men ellers er bilen spot on. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 rå sedan! noen som kan fortelle meg hvor man får kjpt den nederste leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Oi! Her var det stor forskjell. Du har gjort mye riktig med denne bilen. Gjorde noe lignende med en 320 jeg hadde. Synd med motoren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Shit hvor mye du har gjort med bilen, syk forskjell! Godt jobbet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Hyggelig med positiv tilbakemelding! Leppa er forresten Rieger sin (http://www.streetdesign.no/?id=84) Skal hjem på perm nå på Torsdag, da skal jeg få lakkert frontfangeren som forhåpentligvis har kommet i posten Tenkte også på å kjøpe litt grus nå som jeg har fått BE av forsvaret. Må flate ut veien hjemme, er et høydedrag som ødelegger lakken på høyre hjulbue foran :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Nydelig bil det der:) få på krom nyrer og lakker riger leppa. Ser mye bedre ut når nederste list er bilens farge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 hehe, leppa er lakkert svart matt. Vil det matte svarte og sort skal gå igjen på enkelte detaljer som svarte nyrer, lister, gitter, lepper, diffuser (bak), delvis svartlakkerte felger og svart/carbon BMW emblem foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå