MagnusHN Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Stemmer for E36 Sedan street meet +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Stemmer for E36 Sedan street meet +1 +2 skibladnerbrygga i Gjøvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Gromt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Takk Vi ordner lett i stand et sedan meet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Uuuuh. Digger kjerra du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Diohrvik: hjula er 8,5x17 ET15 tøft;) men er buene bak urørte ? og ikke noe justert camber bak ? syns jeg husker at et15 8,5 kom ganske langt utom på org e36 buer. Uansett, dette blir knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Takk alle hjulbuene er urørte og det er vel omtrent i camber bak (har stag, så er bare å legge seg under og skru )! Men riktig det du skriver, felgkanten stikker utenfor på alle hjulbuene, men dekkene strekker seg innunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Høres ut som felgene sitter perfekt spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Synes dette så helt perfekt ut jeg med tanke på camber osv kjørte etter deg i går gjennom strandgata så meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Ble meget bra det der! Xenon i nær og spredere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Flott sedan du har her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Takk alle sammen Synes dette så helt perfekt ut jeg med tanke på camber osv kjørte etter deg i går gjennom strandgata så meget bra ut Takk hva slags bil kjørte du? Hadde nyvaska bil, men på vei opp til Gjøvik mandag morning, møtte jeg må mye våt asfalt og mange trailere! Aldri bra kombo det der! :/ Ble meget bra det der! Xenon i nær og spredere? Takk stemmer det, 6000k i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Kjørte firma bil, rød caddy med Mjøsdata reklame på ja så du kjørte sakte ned ved CC i vannet haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 ja rekti prøvde å ikke få bilen møkkete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterl Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Ble rått detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå