///Mysild Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 ENDELIG en E36 sedan jeg liker godt!!! Går noen år mellom de slagene gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Takk alltid like godt med positive tilbakemeldinger Synd lakken er fra 96' og at den har gått hver vinter i Norge siden 99' :/ Har planer om at den skal få stå inne til vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Ikke klag, min lakk er fra 94` Men med tanke på det, så er den faktisk ikke så ille. kunne jo vert helt jevelig med steinsprut Få ut et nærbilde av eksosen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Takk alltid like godt med positive tilbakemeldinger Synd lakken er fra 96' og at den har gått hver vinter i Norge siden 99' :/ Har planer om at den skal få stå inne til vintern Bortsett fra steinsprut og bulker, er det jo bare å gi bilen en skikkelig polering med maskin Sett deg et mål om å gjøre to paneler strøkne per dag... Fyll lakk i sår ei uke i forveien, så kan du utbedre mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 hehe, får ta et bilde av eksosen snart vee ble veldig fornøyd med dem, fin lyd, god passform og finere stusser Jeg har endel steinsprut på framskjermene og nederst på panseret :/ jævlig irriterende! Vurderer kanskje sticker bomb på hele den dårligste framskjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Hadde en liten photoshoot med en kamerat her 1 mai Beklager dårlig kvalitet på bildene, men det begynte å bli mørkt og jeg glemte stativet mitt. Da var det bare en ting å gjøre: å sette ISO på maks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Good shit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Er du der men som heter Jo? Synes jeg kjenner igjen den e46'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BredeB Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 e46n ligna no jævlig på nabon sin Men, fin e36 altså, hvor mye har du senka den sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Takk E46'n tilhører en som heter Lars Georg i teorien er bilen senka ca 120 foran og 60 bak, men man kan aldri stole på billig just.senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 hvem bryr seg om hvor mange mm den er senka, så lenge det er nok senk, og ser bra ut. Noe denne gjør \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Hehe okei Han er fra Åsleia han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Han som går under LG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Hehe okei Han er fra Åsleia han? Stemmer det! Dere kjenner han ? Lars Georg med LG telefon og LG tv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå