ZhilleN Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 7-8 tia? Sender deg en melding jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Ikke noe som sprakk når du valsa? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Den ene hjulbua var det litt rust som ødela, men den andre ble behandla professjonelt for noen år siden, så den var helt strøken og ble meget pen : ) tenkte jeg skulle lakke oppigjen og tektylere hele hjulbua og sist men ikke minst, ikke kjøre bilen på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Bra! Var rust som ødela min litt å, men jeg tectylerte opp igjen når jeg var ferdig. Men må gjøre det før vintern igjen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 I dag har jeg lakkert alle listene mine i matt svart og tona sprederene mer slik ble det med dagens jobb og valsinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Gjorde seg med spacers, sitter perfekt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Takk er ganske fornøyd med looken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Planen var egentlig å ta bilder med zhillen, men da han ikke kunne ble det photoshoot alene her er resultatet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Nydelig bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Ble fett stuk på denne her nå! Vurdert å sote framlyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Nydelig bil du har Takk Ble fett stuk på denne her nå! Vurdert å sote framlyktene? Ja, har tenkt på det, men da må jeg byte blinkere, redd det blit for mørkt hvis jeg soter hovedlyktene nå Ser plutselig ut som bilen ikke har noe lykter i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Fankern at jeg ikke fikk vært med, va på hurdalssjøen og kjørte båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Fankern at jeg ikke fikk vært med, va på hurdalssjøen og kjørte båt Var derfor ja måtte bare ut og ta noen bilder i finværet = ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Nydelig bil du har Takk Ble fett stuk på denne her nå! Vurdert å sote framlyktene? Ja, har tenkt på det, men da må jeg byte blinkere, redd det blit for mørkt hvis jeg soter hovedlyktene nå Ser plutselig ut som bilen ikke har noe lykter i det hele tatt Oransje blink og sota lykter så sitter'n som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Fankern at jeg ikke fikk vært med, va på hurdalssjøen og kjørte båt Var derfor ja måtte bare ut og ta noen bilder i finværet = ) Ble fine bilder bilen din er pen ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå