ZhilleN Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Synes videoen var bra til og være amatørfilming! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Stilig video , fin bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Sov altfor lenge, var ikke en eneste e36 på CC da jeg ankom Får komme en tur til lillehammer hvis du vil ha noe filmklipp av bilen med gopro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Synes videoen var bra til og være amatørfilming! Takk Stilig video , fin bil . Takk Sov altfor lenge, var ikke en eneste e36 på CC da jeg ankom Får komme en tur til lillehammer hvis du vil ha noe filmklipp av bilen med gopro hehe, fort gjort har sugekoppestativ jeg kan bruke på bilen, men hadde vært morsomt å prøvd gopro og sjekka hva som var best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Kul bil og kul film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Kul bil og kul film Takk Halvor! M3'n din er awwwwesome! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Ble en liten film fra street meet på CC Gjøvik i helga Fikk litt dårlig tid der oppe fordi vi skulle få med oss drifting på Gardermoen Raceway! men neste gang skal det tas mer film. endel av filminga og ble noe dårlig så valgte ikke å ta det med. Derav blant annet flere snutter av bimmerne :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Bra edit! godt at det er noen folk som tar seg tid til å gjøre sånt arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Takk Takk Filmen ble grei, men i fremtiden blir det forhåpentligvis enda bedre Er i gang med å redigere filmen fra NEZ Drift Championship nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Bra filmer:D syns det er gøy når folk får det til så bra:D likte spesielt den cc filmen:) Og til deg Fanqua, bilen min sto da der den, så var jo 1 e36 der da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Rå film, syns du er flink jeg! Regner med du har sett Stephen Brooks sine filmer, visst ikke er du nødt til å søke han opp på vimeo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 rått! åssn filmutstyr bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Bra filmer:D syns det er gøy når folk får det til så bra:D likte spesielt den cc filmen:) Og til deg Fanqua, bilen min sto da der den, så var jo 1 e36 der da:D Mange takk håper på å få tatt flere filmer i sommer av litt forskjellige biler Rå film, syns du er flink jeg! Regner med du har sett Stephen Brooks sine filmer, visst ikke er du nødt til å søke han opp på vimeo! takk takk Dæven gutten har peiling! min favoritt er FORMAT67.NET sin HONDA NSX (EXTENDED VERSION). Det er den beste bilfilmen jeg har sett . Hadde vært syykt tøft å fått til noe sånt rått! åssn filmutstyr bruker du? Jeg bruker et håndholdt panasonic videokamera med scoripion stabilisator redigeringa skjer i adobe premiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Og til deg Fanqua, bilen min sto da der den, så var jo 1 e36 der da:D Beklager, beklager! Var jo noen til der å, men de var litt mer innteressert i anlegget enn bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå