Gå til innhold

][V][ichter's E36 - bilder av nytt oppsett s.37

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 599
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes videoen var bra til og være amatørfilming! :applause:

Takk :D

Stilig video , fin bil .

Takk :D

Sov altfor lenge, var ikke en eneste e36 på CC da jeg ankom :P Får komme en tur til lillehammer hvis du vil ha noe filmklipp av bilen med gopro :)

hehe, fort gjort :P har sugekoppestativ jeg kan bruke på bilen, men hadde vært morsomt å prøvd gopro og :D sjekka hva som var best :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en liten film fra street meet på CC Gjøvik i helga :P Fikk litt dårlig tid der oppe fordi vi skulle få med oss drifting på Gardermoen Raceway! men neste gang skal det tas mer film. endel av filminga og ble noe dårlig så valgte ikke å ta det med. Derav blant annet flere snutter av bimmerne :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra filmer:D syns det er gøy når folk får det til så bra:D likte spesielt den cc filmen:)

Og til deg Fanqua, bilen min sto da der den, så var jo 1 e36 der da:D

Mange takk :) håper på å få tatt flere filmer i sommer av litt forskjellige biler :D

Rå film, syns du er flink jeg! :)

Regner med du har sett Stephen Brooks sine filmer, visst ikke er du nødt til å søke han opp på vimeo!

takk takk :D

Dæven gutten har peiling! :D min favoritt er FORMAT67.NET sin HONDA NSX (EXTENDED VERSION). Det er den beste bilfilmen jeg har sett :shock:

. Hadde vært syykt tøft å fått til noe sånt :)
rått! åssn filmutstyr bruker du?

Jeg bruker et håndholdt panasonic videokamera med scoripion stabilisator :D redigeringa skjer i adobe premiere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...