Lars89 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Har installert utvendige speil fra en engelsk(høyrestyrt) M3 på bilen i dag. Når jeg skulle justere de fikk jeg ikke justert speilet på førersiden nok så jeg ender opp med å se på bakvinduet istedet for rett bakover. (lett overdrevet) Lurte på om noen vet forsksjellen på speila til høyre og venstrestyrte biler og hva jeg kan gjøre for å få justert de riktig? Har evt de originale speila å plukke deler av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Ja, det blir jo litt gale vinkler da ja. Du må nok sette over innmaten fra det gamle speilet hvis det passer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Motorene i M3-speil og standard coupè-speil er ikke like, men de kan muligens modifiseres til å passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Ok. Regner med at motoren er vinkla annerledes. Kjørt litt med det nå og det funker greit. Eneste er at det ser litt rart ut med speila justert til maks på begge sider... Tekker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå