Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Noe som betyr at vi i år, som ifjor, betaler for mye i forsikring. Kunne vært interesant å sett budsjettet til Gjensidige, og se hvor de setter taket for utbetalinger. Men jeg skal ikke klage, bruker Gjensidige selv og har billig forsikring. Ikke vet jeg hvordan det er med andre selskaper heller når det kommer til utbetaling av overskudd.

Skrevet

Kjempetiltak, men får vel ikke i år heller da jeg hadde et lite avbrudd.

Hatt forsikring der i 2 år uten utbytte ](*,)#-o

Skrevet

At de betaler ut utbytte er flott! :) Men for meg kommer det aldri til å være noe alternativ til det forsikrigsselskapet jeg har pdd...

Skrevet

Syns Gjensidige har gode priser for folk under 25. Over 25 jevner det ut, men før fylte 25 hadde jeg nesten alltid rimeligst forsikringpris hos Gjensidige.

Skrevet
Noe som betyr at vi i år, som ifjor, betaler for mye i forsikring. Kunne vært interesant å sett budsjettet til Gjensidige, og se hvor de setter taket for utbetalinger. Men jeg skal ikke klage, bruker Gjensidige selv og har billig forsikring. Ikke vet jeg hvordan det er med andre selskaper heller når det kommer til utbetaling av overskudd.

Det er kun Gjensidige som har utbytte. Selskapet er kundeeid. Budsjettmessig er det nok vanskelig for man vet aldri hvor mye skader som kommer. I vinter har det vært ekstremt mye utbetalinger pga kulderekorden.

Skrevet

Coop er også "kundeeid" eller rettere sagt medlemseid. Gamlemor er sååå stolt hvert år fordi hun har fått 2% kjøpeutbytte. At hun har betalt 15% mer for varene hele året, er hun helt blind på.

Men det skal Coopen ha: Det er den eneste fiske og kjøttdisken i mils omkrets!

Mulig Gjensidige ikke er dyre, men for meg var If billigst sist jeg sjekka, men det noen år siden ja. Tror dette varierer mye med hvor man bor og hvilken tulling man er....

Skrevet

Får ikke sjekka jeg... Kommer feilmelding på IE, Opera og Chrome. Firefox kræsjer #-o

Noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...