Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt enig i at det er mange useriøse innlegg å mye drittslenging her, men drittslenginga syns jeg mest kommer av de som har vert her lenge. Kommer det inn en ny bruker på dette forumet og viser bilder av bilen sin, så er mange av de mest aktive brukerne kjapp med å komme med "dissende" kommentarer hvis han ikke følger oppskrifta til original-politiet. DET syns jeg er for dårlig. Det er like mye en BMW for det om en 18 åring syns det er pent med rieger fanger og Lexus lys. Mange er kjapp med å komme med "Få av ditt..fjern datt. Det ser ikke ut! " osv. Jeg syns vi alle skal respektere at folk har forskellig smak. Er tross alt mange brukere i forskellig aldersgruppe,,opprinnelse..bakgrunn osv her. Kritikk er greit begge veier,men tenk på hvordan det blir formulert. Tror mange har følt seg uvelkommen når de har opprettet brukerprofil her. Akkurat der syns jeg vi alle skal ta oss sammen, inkl meg. Hvis alle passer mere på sine egne innlegg isteden for alle andres så tror jeg dette forumet vil bli hyggeligere :)

Skrevet
Får luket ut en del useriøse brukere med Betalingstjeneste + IQ test.

Eventuelt et VIP forum, alle kan lese, men kun betalende kan legge inn innlegg! Med betaling kommer navn + adresse, dermed er 99% av svindel også borte.

Det kan være en ide, men å drive å oppgi full navn og adresse er null problem å misbruke for andre, bare de tenker litt 'alternativt'.

Et VIP forum ja, kanskje. Men tror du ikke en notorisk drittkaster med psykopatiske undertoner vil lett kunne cashe ut de kronene som må til for å få sin "fix" i hverdagen? Det tror jeg.. Trenger bare å se på diverse betalte bilklubbforum i Norge for å se problematikken.

Jeg tror heller ikke at det er så mange som veit at det faktisk går ant å slette sin egen tråd f.eks når bilen eller delene er blitt solgt.....

Ser noen redigerer trådene sine til SOLGT, FIKSET og fjerner all info. Unødvendig og teit. La trådene stå og skriv evnt et siste innlegg i dem. Da kan ting søkes opp senere.

Forøvrig; oddis og EirikL er noen PISSONGER! :devil::fist:

Jeg klatrer på rangstigen din mao :mrgreen::lol:

Jeg bruker å skrive "SOLGT" både i topic og i første innlegget i salgstrådene mine når varen er solgt. Dette er fordi jeg ikke ønsker å bumpe tråden med den melding at den er solgt, fordi det i mine øyne er unødvendig, og gjør bare til at vikigere tråder må bumpes mer. De som er intressert i mine deler holder oppsikt med tråden, evt på PM.

Edit: For å presisere, jeg skriver "SOLGT" til slutt i topic, slik at den ennå blir relevant søkbar.

Dumt å ta bort all info ja, siden dette er hjelpeinfo for å finne markedspris på tilsvarende varer. Som nevnt så ønsker jeg meg et "solgt" forum der alle tråder som slettes/er solgt (må selvfølgelig lage en slik slett knapp først, der man kan slette/flytte tråder der andre enn seg selv har skrevet) automatisk flyttes til, og blir søkbar.

Apropos bumping, kunne vi gjerne lagt inn sperre mot å kunne bumpe sine egne tråder i salgsforumene (poste to innlegg fra seg selv etterhverandre) med la oss si en ukes mellomrom. Ellers har jeg prøvd ut et system i mine salgstråder der jeg samtidig linker til alle mine alle salgstråder i samme tråd, og det har fått visningsantallet i mine andre tråder til å gå opp rimelig radikalt uten å ha bumpet dem. Bumper jeg en vare, bumper jeg omtrent alle så fort folk kommer inn i tråden.

Nok OT fra meg.

Skrevet
Jeg er litt misfornøyd med at ingenting skjer når jeg rapporterer et innlegg, jeg.

Jeg bruker å ta tak i det så fort jeg ser det jeg. :) Er for tiden ingen rapporterte innlegg ser jeg, så noen må vi da ta tak i.. :D

Og ja, det har blitt alt for mye unødvendige innlegg her inne. Det er ett forum og ikke en chattekanal, som nevnt tidligere her. Prøver å sortere ut noe, for det meste er tulletråd-materiale og kan tas der.

Synes forøvrig ikke at folk skal skrive at ting er solgt og eller slette innlegg de har skrevet, dette kan være nyttig å ha til ett senere tidspunkt. Er en vare solgt, så stenges den om det fortsatt blir skrevet i den.

Fortsett å rapporter, det hjelper oss moderatorer veldig, så slipper vi å rote gjennom hver enkelt tråd gang på gang, det tar mye tid. :)

Skrevet

Burde satt en sperre på antall tråder under 5min i samme forumunderdel, ser nye forumbrukere ofte trykker mange ganger på 'ok' knappen, da blir det like mange tråder som antall trykk på 'ok'.

Skrevet

Skal vell ikke være nødvendig å bumpe en salgstråd for eksempel hver andre time som jeg ser det er noen som gjør her.

Vil også foreslå rettningslinjer på salg og ø.k trådene med noen regler som f.eks hva tråden skal inneholde, max en bump i døgnet osv.....

Skrevet

Bump holder mer enn nok med en gang om dagen. Ser jeg at det har blitt bumpet fler ganger, bruker jeg å slette de unødvendige bump'ene.

Skrevet

Da skal "Http 500 server error" være fikset. Så da skal vi vel slippe mer dobbelposting.

Skrevet

Flott! Vært mye surr med det de siste dagene.

Kjøp og salg er uten tvil Bimmers.no sitt største problem. Folk poster i hytt og pine uavhengig om de er interessert/potensielle kjøpere eller ikke. Klager på prisen gjør de også...

Kommentarer som "fin bil" går også igjen til det kjedsommelige. SYKT mange "posthorer" her (vet jeg har mange selv, men prøver å ha litt innhold)

Emnetitlene er også håpløst lite beskrivende til tider, men det er jo selgers problem...

Skrevet

Stakkars, lille tulling. Du er tydeligvis ikke ute av sparkebuksene ennå :mrgreen:

Skrevet

Stakkars, lille tulling. Du er tydeligvis ikke ute av sparkebuksene ennå...

Some say, he drives around in a car shapped like a shoe. Others claims to have seen him running naked around the Nürburgring when theres a full moon... All we know is, he's called the gardengnome :lol:

Skrevet

Hehe, ble medlem i 2007, men dette er første gang noen sinne der jeg har vert inne på "Annet bil- & motorprat" :P

Jeg viste ikke om at det var her retningslinjene lå!

jeg synes at den burde ligge som prioritert på alle under-forum!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...