Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes moderatorene ikke gjør en god nok jobb med å holde orden i tråder som f.eks salgs og ønsket kjøpt trådene.

Syns ikke at folk bruker rettningslinjene og reglene når det gjelder annonsering osv.

Jeg tror heller ikke at det er så mange som veit at det faktisk går ant å slette sin egen tråd f.eks når bilen eller delene er blitt solgt.....

Kansje dere kan rekrutere noen moderatorer som faktisk er interisert i å holde forumet ryddig og at brukere følger regler når det gjelder nye tråder osv.

Ikke skyt meg for dette, er bare litt kritikk fordi jeg er vant med ett annet forum der det faktisk finnes litt orden.

God 17 mai å gratulerer med dagen...

Skrevet

Jeg tror heller ikke at det er så mange som veit at det faktisk går ant å slette sin egen tråd f.eks når bilen eller delene er blitt solgt.....

Hvordan gjør man det?

Skrevet

Nederst til høyre i i den første posten, ved siden av "siter" og raporter dette innlegget-knappen.

Skrevet

Det er vel kun hvis ingen andre har skrevet innlegg i tråden at man kan slette selve tråden. Alternativt kan man selvfølgelig endre egne innlegg, men ikke evt. siteringer.

Skrevet

Hvis du mener at de ikke gjør en god nok jobb, hvorfor ikke hjelpe de med å raportere forskjellige poster du mener er imot forumets retningslinjer?

Og med tanke på at dette er et forum som er drevet på frivillig basis så synes jeg de holder bra orden her inne.

Skrevet
Det er vel kun hvis ingen andre har skrevet innlegg i tråden at man kan slette selve tråden. Alternativt kan man selvfølgelig endre egne innlegg, men ikke evt. siteringer.

Okay. Det har jeg ikke lagt merke til. Så bare at jeg kunne slette en tråd jeg laget men du har rett. Går bare ant å slette bare viss ingen har skrevet innlegg.

Skrevet
Hvis du mener at de ikke gjør en god nok jobb, hvorfor ikke hjelpe de med å raportere forskjellige poster du mener er imot forumets retningslinjer?

Og med tanke på at dette er et forum som er drevet på frivillig basis så synes jeg de holder bra orden her inne.

Jeg er ikke missfornøyd. Men syns alle kunne hjulpet til å holde litt mere orden på forumet for da blir det så mye bedre for alle oss andre.

fmcn.no klarer det å da skal vell vi på bimmers.no klare det også :)

Syns det er fint at det er frivillige som klarer å holde drift i forumet. All kudos til dem :)

Skrevet

Det er definitivt endel som hverken leser rettningslinjer, eller er noe særlig flinke til å bruke fornuft da de legger ut salgsannonser. Jeg tenker da spesielt på upresise og diffuse salgsannonser, uten elementære info. Disse mener jeg burde blitt slettet tvert.

Derimot hadde jeg ønsket meg et "slettet" forum der alle annonser som er "solgt" kan bli lagt i, slik at de kompatible med søkefunksjonen, SLIK at vi kan søke opp tilsvarende deler som oss, og se hva slags prisnivå det bruker å ligge på. Dette vil være til fordel for en vanlige forbruker mener jeg.

Men igjen, man kan ikke kreve noe uten å tilby sin hjelp samtidig, ihvertfall ikke på et frivillig og gratis nettsamfunn.

Skrevet

For å si det rett ut: bimmers er blitt oversvømt med talentløse fjortiser som poster håpløst idiotiske tråder og innlegg i fleng. Det er vanskelig å hindre slike tullinger i å lage en profil, men det vanner ut seriøsiteten til forumet ganske dramatisk. I tillegg har forumet blitt et medium for den ene krangelen etter den andre. At folk ikke klarer å legge drittslengingen på is, er ingenting annet enn patetisk. Sånne ting har vi Myface og Spacebook til! Det burde være mulig å rett og slett utestenge alle som ikke klarer å oppføre seg eller ikke holder seg til de etiske retningslinjene som gjelder.

Skrevet

Kan signere at det har vært mye drittslenging.

Synd om vi som forum skal måtte sette terskelen lavere for stenging av tråd, eller i verste fall utkastelse.

Skrevet

Får luket ut en del useriøse brukere med Betalingstjeneste + IQ test.

Eventuelt et VIP forum, alle kan lese, men kun betalende kan legge inn innlegg! Med betaling kommer navn + adresse, dermed er 99% av svindel også borte.

Skrevet

Ser noen redigerer trådene sine til SOLGT, FIKSET og fjerner all info. Unødvendig og teit. La trådene stå og skriv evnt et siste innlegg i dem. Da kan ting søkes opp senere.

Forøvrig; oddis og EirikL er noen PISSONGER! :devil::fist:

Skrevet

Er i grunn ikke pirkete av meg, men èn ting irriterer; Når man lager en ny tråd ser jeg det som en selvfølge å beskrive relevant info i TOPIC!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...