Toralfen Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 ser at ene sylinderen burde vært borret på grunn av riper/hakk fra det ødelagte stempelet. de andre 5 ser veldig bra ut så ser ingen grunn til å borre alle sammen bare for å få brukt litt penger liksom. noen som vet hvor mye man kan borre kun den ene sylinderen? tror 0,1mm hadde gjort mye her altså? hvordan blir det egentlig med stempelet da? må jeg ha et større stempel/ringer? noen som har vært igjennom dette før som kan gi ett greit svar?
Toralfen Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 Gjort litt i helgen da. fikk ordna litt strøm til lys, så nå fungerer alt lyst utenpå bilen som det skal:) en ting som derimot ikke fungerer, eller delevis fungerer er kupe vifta. den lever litt sitt eget liv. kommer å går. det samme gjør temp viseren . begynner å tenke litt på muse-gnagde ledninger siden jeg fant ett fint musebord i hanskerommet da jeg startet på bilen motoren som sitter i nå fungerer å noe bedre etter jeg byttet termostaten å justerte tomgangen. tok å vasket bilen litt for å prøve å finne ut hvor det kommer vann inn, å fant ut at venstre baklykt å venstre framdør ikke er like motstands dyktige mot vann som de burde slenger med noen bilder jeg knipsa. fikk på litt høy temp maling på 2.7 blokka. noen som veit navnet på setet? skulle gjerne hatt en til:) men jobber litt med å finne komplett e30 sports interiør. ny vasket men bærer preg av år uten pleie. må nok gå grundigere til verks for å få av pollen å drit som har satt seg skikkelig... irriterer meg grønn at bilen er så høy som den er foran selv etter nye gassdempere å senke fjærer fått grunna litt på hjulbuene som fikk seg en omgang med rust behandling å litt sparkel:) Har bestilt meg m3 vinge (den laveste) som passer på vanlig e30. driver å lurer litt på hva jeg skal ha av plast/glassfiber? blir nok sannsynligvis m-tech2, men vanskelig å få tak i plast så blir nok glassfiberutgaven fra gs. men jeg har fått kjempepris på m3 front og bak i glassfiber av en kar på Elverum. men blir vel dårlig pass form siden det er ment for å monteres med m3 bedding enn? hadde det blitt noe som dette hadde det kansje vært noe å tenke på? http://cache.finn.no/mmo/3/237/608/13_1069873678.jpg http://cache.finn.no/mmo/3/237/608/13_304350220.jpg
Toralfen Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Liten update. har flyttet å går skole igjen så blir bare gjort litt i ny å ne:/ fått handla meg FK automotive coilovers med camber justering. har å handlet inn litt zender plastikk som jeg muligens skulle ha på, men etter helgen ser jeg at bak delen ikke passer. er vel til pre-face går jeg ut ifra så dette selges eller byttes bort med noe som passer. slenger med noen bilder:) :D:D
Toralfen Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 ja, når har jeg fått gjort litt siden jeg la ut noe sist. fått tak i alt mulig som manglet på bilen, tute, innerskjermer, blinklys glass, spredere, emblemer osv, fått tak i det jeg skal ha av styling, ble m-tech2 glassfiber bak og front, men sidekjørt av ukjent merke:P så har fått montert stereoanlegg. så nå står det egentlig bare litt lakk å en EU godkjenning før denne skal få prege norske veier:P
Toralfen Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 jaaa. Da er bilen ferdig for denne gang:) bilen har nå også fått skilter, å blir brukt daglig. Hva syns dere?
S. Gunstad Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Ble ryddig dette! Kunne kanskje testet med cromegrill? Sku hatt litt kontraster i fronten.
Toralfen Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Nja, liker veldig godt svarte nyter egentlig, ihvertfall når alt anna av crom er fjernet, men skal Ta å teste:)
Toralfen Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 bilder med skilt:) kan nevne at bilen fikk kun 1, 2er feil på eu (håndbrekk), noe jeg var meget fornøyd med. Jeg byttet skoene bak samme dagen å hentet ut skilt:) Har spredere som jeg skal montere til uka, så skal jeg kjøpe spacere bak på 1,5-2cm og senterkopper til felgene. Bortsett fra det, føler jeg at jeg har kommet dit jeg ønsket med denne bilen for nå. Hva syns folka?
mOMOe Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 finfin 30've det der denna tråden må jo være tidenes raskeste fra start til slutt
Larsinnj Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Ble en fin bil dette, men med chromnyrer ville den vært bedre. Regner med du er fornøyd med resultatet.
Toralfen Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 finfin 30've det der denna tråden må jo være tidenes raskeste fra start til slutt joda:) men ser lite vits i å legge inn bilder av rust sveising å bytting av foringer osv. Det er gjort så mange ganger før:P men ja, jeg burde nok vært flinkere til lagt inn flere bilder underveis. skal prøve å ta det igjen når det blir motor bytte til våren en gang:)
Toralfen Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Ble en fin bil dette, men med chromnyrer ville den vært bedre. Regner med du er fornøyd med resultatet. ja nå er du andre som nevner dette, så får vel teste ut dette i morgen. Ja er veldig fornøyd med hvordan den ser ut, men skulle hatt litt mere hk. En m20b20 blir litt kjedelig, så vi får se hvor lenge den blir der:)
S. Gunstad Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Gå for sorte nyrer du:) Absolutt finast!!!!! Han får prøve med orginal, ta et bilde av shiiten, legge det ut, så har vi et grunnlag for å uttale oss mer om saken
Toralfen Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 ja, da har jeg ikke fått lånt meg chrom nyrer, MEN! jeg har handla meg delebil:P ikke mye igjen av karosseriet, men motor like hel å fin, denne skal etter en liten overhalling få plass ta plass i go bilen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå