Toralfen Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 jo! kan nevne at jeg har fått montert grøfte-lys og "flapp" til bagasje lokket. ble litt litt tomt så da prøver vi det:)
Larsinnj Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Helsike! Den var ikke mye pen! Får håpe at motoren er god som gull da.
Toralfen Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Helsike! Den var ikke mye pen! Får håpe at motoren er god som gull da. ja 92 model automat, Kun rulla 170 000 å blitt kjørt av godt voksene fram til den ble vrak. starter å går fint:)
Toralfen Skrevet September 22, 2011 Forfatter Skrevet September 22, 2011 Ja en liten update da. Tok til vett å byttet til chrom nyerer:P å så har jeg skaffet meg "nytt" interiør, som er fri for slitasje!! (takker til atlee for en god handel;) så valgte jeg å fjerne side skjørtene jeg hadde, (likte dem rett å slett ikke), så håper på å skaffe et sett med m-tech2 )noen som har?? så har jeg fått tatt motoren ut av dele bilen, satt den i motor bukk å strippet den ned for vask og lakkering. Har handlet grenrør, chip å nye reimer + div småtteri. Begynt å montere sammen, å satser på å bytte snarest! en temmelig skitten sak:) Justering av ventiler var rimelig greit når motoren var ute:P prøvemontering av grenrørert:)
Toralfen Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 Ja da våknet jeg i dag tidlig med strålende sol å fri!!, så da bestemte jeg meg for å montere el vinduer:D måtte legge opp litt ledninger, men utover det gikk det bedre enn jeg hadde forventet:) bytta selve heisene fort, å gikk lett å lage hull til bryterene, så vindus sveiv er nå histore:D
Toralfen Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 Jaaaa. hva syns folka? forslag til ting som bør/kan gjøres videre mottas med takknemlighet:)
Sund.M3 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 blir bra dette, få på m-tech 2 side panelene også, det hadde bli bra
Toralfen Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 blir bra dette, få på m-tech 2 side panelene også, det hadde bli bra ja driver å lurer litt på det. Det blir jo såklart mer "riktig", men sett flere som dropper panelene å kjører kun skjørt, å synes bilen virker litt mer "nett" uten hvis du skjønner?
Toralfen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Jeps! Da har jeg fått tatt ut motoren, å rensket hele motor rommet. Jeg har å fått gjort litt mere på motoren som skal inn. Byttet reg reim, å div pakninger. Bilder sier mer enn 1000 ord... en kommentar hadde vært fint:)
Toralfen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Gamle motoren er forresten til salgs. går jevnt å fin, men har sliten kam. ekstra topp med kam følger med. Kom å hent!. Går til første man med 1000kr:)
M|Fjeld Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Pen bil og bra gjennomført arbeid! Blir bra med nye motoren nedi Vurdert kvasskam? Får ikke så mye hester, men motoren får en helt annen karakter En sinterlamell er også å anbefale, behagelig å kjøre med. Samt det at den tåler litt juling
Jørgen Lie Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Se her ja, dette går riktig vei Ser ut til og bli bra finish på motor!! Satser på at resten av motorrom blir i samme stil? Stå på! Du gjør ting riktig i mine øyne i alle fall
Toralfen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Pen bil og bra gjennomført arbeid! Blir bra med nye motoren nedi Vurdert kvasskam? Får ikke så mye hester, men motoren får en helt annen karakter En sinterlamell er også å anbefale, behagelig å kjøre med. Samt det at den tåler litt juling Takk for det, blir saker med ny noe mere hk:D Hjelper ikke hvor fin bilen er, hvis det går som en dass:P å takker for tipset:)
Toralfen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Se her ja, dette går riktig vei Ser ut til og bli bra finish på motor!! Satser på at resten av motorrom blir i samme stil? Stå på! Du gjør ting riktig i mine øyne i alle fall Fint å høre:) Motor rommet skal pusses ned å lakkeres, å batteri skal flyttes bak, samt kabler skal skjules så godt det lar seg gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå