Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Helsike! Den var ikke mye pen! :shock:

Får håpe at motoren er god som gull da. :)

ja 92 model automat, Kun rulla 170 000 å blitt kjørt av godt voksene fram til den ble vrak. starter å går fint:)

• 1 month later...
Skrevet

Ja en liten update da. Tok til vett å byttet til chrom nyerer:P å så har jeg skaffet meg "nytt" interiør, som er fri for slitasje!! (takker til atlee for en god handel;) så valgte jeg å fjerne side skjørtene jeg hadde, (likte dem rett å slett ikke), så håper på å skaffe et sett med m-tech2 )noen som har?? så har jeg fått tatt motoren ut av dele bilen, satt den i motor bukk å strippet den ned for vask og lakkering. Har handlet grenrør, chip å nye reimer + div småtteri. Begynt å montere sammen, å satser på å bytte snarest!

72okvp6uzl9v57einoeb.jpg

szm1grjypdvqe4hxxcnl.jpg

0n3gjnhqoulb0fx9riv7.jpg

vl55jhrbv9shwb11m073.jpg

bwqr695pgcycca4uc0cd.jpg

en temmelig skitten sak:)

3zdh71o8hpu38dr9a9m9.jpg

Justering av ventiler var rimelig greit når motoren var ute:P

nqsjtvhodne5u4g72vmo.jpg

n01wg591wnsmomwvwq9z.jpg

prøvemontering av grenrørert:)

Skrevet

Ja da våknet jeg i dag tidlig med strålende sol å fri!!, så da bestemte jeg meg for å montere el vinduer:D måtte legge opp litt ledninger, men utover det gikk det bedre enn jeg hadde forventet:) bytta selve heisene fort, å gikk lett å lage hull til bryterene, så vindus sveiv er nå histore:D

ky21nsfosr5ewlpgcmzv.jpg

8haplod5r0rdrffvfefy.jpg

Skrevet
blir bra dette, få på m-tech 2 side panelene også, det hadde bli bra :D

ja driver å lurer litt på det. Det blir jo såklart mer "riktig", men sett flere som dropper panelene å kjører kun skjørt, å synes bilen virker litt mer "nett" uten hvis du skjønner?:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeps! Da har jeg fått tatt ut motoren, å rensket hele motor rommet. Jeg har å fått gjort litt mere på motoren som skal inn. Byttet reg reim, å div pakninger. Bilder sier mer enn 1000 ord...

2mr23nvpzp9b2b3m72uu.jpg

0v1bfa9r5pqbis6gx7nv.jpg

zlypc2blorbraem9niwa.jpg

naofxms7p6ynfa68m8hh.jpg

556es6a3sp3blq66emh0.jpg

4703cy5ir5la2l7i0q5e.jpg

c2g59ujloiks5sax9knb.jpg

bog686juoo3ni2707g5w.jpg

en kommentar hadde vært fint:)

Skrevet

Gamle motoren er forresten til salgs. går jevnt å fin, men har sliten kam. ekstra topp med kam følger med. Kom å hent!. Går til første man med 1000kr:)

Skrevet

Pen bil og bra gjennomført arbeid! ;) Blir bra med nye motoren nedi :)

Vurdert kvasskam? Får ikke så mye hester, men motoren får en helt annen karakter ;)

En sinterlamell er også å anbefale, behagelig å kjøre med. Samt det at den tåler litt juling :)

Skrevet

Se her ja, dette går riktig vei :) Ser ut til og bli bra finish på motor!! Satser på at resten av motorrom blir i samme stil? :) Stå på! Du gjør ting riktig i mine øyne i alle fall ;)

Skrevet
Pen bil og bra gjennomført arbeid! ;) Blir bra med nye motoren nedi :)

Vurdert kvasskam? Får ikke så mye hester, men motoren får en helt annen karakter ;)

En sinterlamell er også å anbefale, behagelig å kjøre med. Samt det at den tåler litt juling :)

Takk for det, blir saker med ny noe mere hk:D Hjelper ikke hvor fin bilen er, hvis det går som en dass:P å takker for tipset:)

Skrevet
Se her ja, dette går riktig vei :) Ser ut til og bli bra finish på motor!! Satser på at resten av motorrom blir i samme stil? :) Stå på! Du gjør ting riktig i mine øyne i alle fall ;)

Fint å høre:) Motor rommet skal pusses ned å lakkeres, å batteri skal flyttes bak, samt kabler skal skjules så godt det lar seg gjøre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...