Jay-O Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 En realistisk drømmebil for meg, og som jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe når jeg flytter over til USA i høst.... Pontiac G8 GXP - aka - Vauxhall VXR8 - aka - Holden/HSV Commodore LE/GTS Praktisk talt samme bil, litt forskjellig utseende, og etter min mening, skikkelig M3 killer Går for 180' til 240' norske tusenlapper i Florida.
SSM Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Dette er en bil jeg veldig godt kunne tenkt meg, en RS500. De er desverre bare bygget med høyreratt, så det har vel gjort at jeg aldri har vurdert den seriøst. Den der er jo venstre ratta
Superbeetle Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Denne er også venstrerattet! (Rolf Klypen sin orginale Rs500)
Gman Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Drømmebilene : 1 : BMW E30 M3 med godkjent s52 motor 2 : Toyota supra singel turbo med hvite skilter 3 : Nissan Skyline GT-R R33 med hvite skilter 4 : bmw E36 M3 / 1974 Porsche 911 ombygd til 1998 993 turbo En kompis av meg skal selge sin R33 GTR med skilt. Ligger her: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=18238708
SSM Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Denne er også venstrerattet! (Rolf Klypen sin orginale Rs500) Den er jo ikke orginal, men alikevell orginal. Alle RS500 er høyreratta, ferdig arbeid.
Erebus Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Min realistiske drømmebil som skal hentes når jeg kommer ut i full jobb er Porsche 996 GT3 Mk1 The high performance motor was developed not from the regular 996 Carrera engine, but as a normally aspirated version of Porsche's GT1 unit, turbo-charged versions of which had been used to win outright at Le Mans in 1998.This allowed the engine to rev much harder and higher than the 3.4, All this adds up to an immensely strong engine, which although limited to 7800rpm will apparently rev to 9000rpm quite safely, delivering 360 bhp at 7200 RPM, propelling the porsche from 0-100 in just 4.7 seconds and 0-160 in 10 seconds flat, Nudging on 186 mph ( 301 kmph) before flatteting out. Bilen runder forresten Nordschleife på under 8 minutter med standardoppsett, mer bestemt 7.56. Rimelig imponerende for en 11 år gammel bil Har tittet litt på priser i tyskland, og man kan få en pen 1999 clubsport versjon med 50.000 på tellern på norske skilter for ca 550.000 Norske. Fremtidig klassiker som garantert stiger i pris, de få til slags i norge ligger mellom 800 og 900.000...
FTE Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Dette er en bil jeg veldig godt kunne tenkt meg, en RS500. De er desverre bare bygget med høyreratt, så det har vel gjort at jeg aldri har vurdert den seriøst. Den der er jo venstre ratta Ja, vet det, hehe. Brukte dette bildet fordi den er så porno med disse felgene Det er en ombygd RS500 fra norge dette.
Jan Tore Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 For øyeblikket måtte det vært E60 M5, E92 M3 eller 911 Turbo. Har også en liten drøm om å bygge en M3 Turbo, da E36 / E46.
[space] Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Min realistiske drømmebil som skal hentes når jeg kommer ut i full jobb erPorsche 996 GT3 Mk1 The high performance motor was developed not from the regular 996 Carrera engine, but as a normally aspirated version of Porsche's GT1 unit, turbo-charged versions of which had been used to win outright at Le Mans in 1998.This allowed the engine to rev much harder and higher than the 3.4, All this adds up to an immensely strong engine, which although limited to 7800rpm will apparently rev to 9000rpm quite safely, delivering 360 bhp at 7200 RPM, propelling the porsche from 0-100 in just 4.7 seconds and 0-160 in 10 seconds flat, Nudging on 186 mph ( 301 kmph) before flatteting out. Har tittet litt på priser i tyskland, og man kan få en pen 1999 clubsport versjon med 50.000 på tellern på norske skilter for ca 550.000 Norske. Fremtidig klassiker som garantert stiger i pris, de få til slags i norge ligger mellom 800 og 900.000... Ikke overbevist om det... Når en ser på prisene på 996 ligger de allerede ofte under prisen av 993, og entusiastene vil også gjerne enten ha 993 (som er den siste "ekte" 911) eller 997, som er betydelig mer harmonisk og lekker enn 996. 996 er i mine øyne et lite feilskjær fra Porsche, selv om de kom med de penere frontlyktene etter hvert. (C4S) Forøvrig er vel en 993 eller en 987 boxster oppnålige drømmebiler her i gården
Wacman Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 En realistisk drømmebil jeg ikke satt opp,er vel en rimelig strøken E28 M535i med en proft ombygd motor. Ikkeno' turbodrit,ikkeno' pustehjelp,bare et rent performancebygg av originalmotoren.
matsi Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Min drømme bil er BMW e36 M3 GT uten tvil. Elsker den fargen og interiøret, og i seg selv HELE bilen=) Litt extra gøy når en har prøvd to forskjellige av de;) Bilder av de som jeg har kjørt. En stylet Og en original med 70k på telleren, som ny
codex Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Alpinhvit E92 M3 er drømmebilen, men hvor realistisk det er at jeg noen gang kjøper en er noe annet Men en vakker dag så har den falt nok i pris
Erebus Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 ":33bl6se6]Min realistiske drømmebil som skal hentes når jeg kommer ut i full jobb erPorsche 996 GT3 Mk1 The high performance motor was developed not from the regular 996 Carrera engine, but as a normally aspirated version of Porsche's GT1 unit, turbo-charged versions of which had been used to win outright at Le Mans in 1998.This allowed the engine to rev much harder and higher than the 3.4, All this adds up to an immensely strong engine, which although limited to 7800rpm will apparently rev to 9000rpm quite safely, delivering 360 bhp at 7200 RPM, propelling the porsche from 0-100 in just 4.7 seconds and 0-160 in 10 seconds flat, Nudging on 186 mph ( 301 kmph) before flatteting out. Har tittet litt på priser i tyskland, og man kan få en pen 1999 clubsport versjon med 50.000 på tellern på norske skilter for ca 550.000 Norske. Fremtidig klassiker som garantert stiger i pris, de få til slags i norge ligger mellom 800 og 900.000... Ikke overbevist om det... Når en ser på prisene på 996 ligger de allerede ofte under prisen av 993, og entusiastene vil også gjerne enten ha 993 (som er den siste "ekte" 911) eller 997, som er betydelig mer harmonisk og lekker enn 996. 996 er i mine øyne et lite feilskjær fra Porsche, selv om de kom med de penere frontlyktene etter hvert. (C4S) Forøvrig er vel en 993 eller en 987 boxster oppnålige drømmebiler her i gården Standard 996 holder seg ikke like godt i pris som en 993 nei, kombinasjonen av å være den siste luftkjølte porschen, samt et mer harmonisk design gjør at mange hardcore porsche fantaster bidrar til å holde 993 prisene oppe. Både forståelig og ikke, siden 996 objektivt sett er en mye mer moderne og bedre bil, for ikke å snakke om betydelig sprekere. Nå skal det sies at for oss som vil ha valuta for pengene og ikke betale for Nostalgia er det helt greit at 996 prisene dropper som en stein, men når det gjelder GT3 modellen holder denne modellen seg meget godt i pris grunnet at den er en betydelig mer fokusert modell, senere GT3 modeller har også holdt ryktet oppe som det absolutt ypperste porsche leverer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå