Rumenimu Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Fikk nye sort M lister på dørene og skjermene i dag å.. De kommer på litt senere i dag =) og sorte lister på bakfanger`n kommer vel fra Koed i morgen håper je =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Bilen ble kanonfin med alt som er gjort med den. Flott å se flere touringer rundt om i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Takk for det Skal sette på de listene etterpå og få lagt ut litt bedre bilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Da har Xenon kittene kommet. Så da blir det montering av dem etterhvert også. Eneste jeg hadde tengt og gjøre etter det er vel å sote alle rutene og polere`n litt.. Da tenker jeg at jeg er i mål. Så ingen flere tips takk hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Haha, tips koster penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Ja det er helt riktig =) Har også forøvrig skiftet alle Listene nede på døra og helt bak på bakfanger`n.. Så nå er det sorte M lister på sidene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Her kommer noen bilder jeg tok i farta i sta.. Syntes det ble bra jeg da men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 gjorde seg virkelig med de lyktene der, sort grill og m-fangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Mangler bare svarte lister rundt vinduene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 hehe.. det stemmer.. (ingen flere ideer) hehe.. Men shadowlister rundt vinduene er så dyrt så, 200-400kr pr list og er jo 12 stk så.. Får sjå ann litt på huggerier osv tenker jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Da har jeg 3 sett med Xenon her, til kjøre, fjern og tåkelys. Har bestillt Led pærer i parklysene også(angle eyes) De bør vel komme iløpet av uka. Skal få lodde ledningsbrudd jeg har i bakluka også denna uka. ( får ikke opp bakruta) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 Ren kjøreglede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Meget bra den bilen din har blitt, personelig syns jeg den lille "vinga" på e39 touring er helt krem, den gjør virkelig det lille ekstra. ta godt vare på bilen din mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Jippi.. Her om dagen klarte min "gode" nabo og RYGGE på frontfanger`n min.. Morro........ NOT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå