Gå til innhold

obs obs.. ikke kjøp denne bilen 323ci MB auto bergen


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nok dårlig erfaring med dette firmaet selv. Fadern skulle ned til Bergen å hente seg en 120d fra disse karene i høst. Bilen hadde kun gått 60000 og skulle være så å si strøken. Men når han kom dit var den full av steinsprut og en del av utstyret som var "huket av" på finn-annonsen manglet.. Beklaglig at folk i denne bransjen skal få holde på slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte statens vegvesen og fikk opplyst km. stand på eu kontroller..

jeg kjøpte bilen august 2009 med km stand på 165.000

fikk opplyst at bilen hadde km. stand på 183.000 på eu kontroll i 2005

i 2007 hadde bilen km.stand på 153.000

dette er 30.000 pluss at bilen har blitt kjørt med så hvem vet hva som er riktig?

ble mye krangling med mb auto pga dette gir meg grunn til å heve kjøpet å få hele kjøpsummen tilbake pluss renter.....

Fikk ikke alt igjen, men er glad jeg bare er ferdig med mb auto

Det er også andre rare ting med denne bilen....

vinduene går ned 5 cm av og til av egen fri vilje

den ene tennpluggen er skrudd skeivt i så det blir jævli kostbart å få skiftet denne når den må byttes..

den står i annonsen at bilen har midtarmlene... noe den ikke har

ellers har jeg tatt godt vare på bilen når jeg har hatt den...

men fant ut det er 2 stk pakkiser som har hatt bilen og 2 stk polakker så dette er ikke en bil noen bør kjøpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte statens vegvesen og fikk opplyst km. stand på eu kontroller..

jeg kjøpte bilen august 2009 med km stand på 165.000

fikk opplyst at bilen hadde km. stand på 183.000 på eu kontroll i 2005

i 2007 hadde bilen km.stand på 153.000

dette er 30.000 pluss at bilen har blitt kjørt med så hvem vet hva som er riktig?

ble mye krangling med mb auto pga dette gir meg grunn til å heve kjøpet å få hele kjøpsummen tilbake pluss renter.....

Fikk ikke alt igjen, men er glad jeg bare er ferdig med mb auto

Det er også andre rare ting med denne bilen....

vinduene går ned 5 cm av og til av egen fri vilje

den ene tennpluggen er skrudd skeivt i så det blir jævli kostbart å få skiftet denne når den må byttes..

den står i annonsen at bilen har midtarmlene... noe den ikke har

ellers har jeg tatt godt vare på bilen når jeg har hatt den...

men fant ut det er 2 stk pakkiser som har hatt bilen og 2 stk polakker så dette er ikke en bil noen bør kjøpe

Hmm..

Det vil jo kanskje si at det er mulighet for å få en meget billig 323 coupe kanskje?

regner med de helst vil bare kvitte seg med den så her er sikkert skambud stikkordet vil jeg tro. Noe er den jo verdt uansett liksom :)

Men er den ikke veldig høyt priset i utgangspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom du konfronterer selger med alle bilens feil og mangler burde de skru ned prisen en del..

jeg kjøpte bilen for 159.000 som i fjor var en grei pris... men så har disse bilene falt ganske mye i pris... har sett et par nede i 109.000 som har vært kjørt mindre....

i tillegg trenger den nye bremserør bak...

mb auto skulle fikse rust på bilen.. rett over bakfangeren var det begynt å ruste....

forhandleren"fikset" dette, men etter 3 måneder begynte det å ruste igjen...

Alt bør gås over innen kort tid etter at den er kjøpt....

airbag sensorer på denne bilen har også en lang historie av feil....

denne bilen er ikke verdt over 100.000...

jeg ble tilbudt 50.000 i avslag på bilen, men ville ikke haden så det er litt drøyt at de bare har gått ned 10.000 fra da jeg kjøpte den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS!

TIL ALLE som noensinne vurderer noe kjøp/vet om noen/eller i fremtiden vurderer kjøp fra MB auto i Bergen.

For all del IKKE vurdér dem i det hele tatt. Jeg er selv bergenser og vet om mange personer som har vært i kontakt med MB auto, noe som også andre her inne har.

De er dessverre noe av det mest useriøse man kan finne og en skam for bilforhandlere. Bildene som ligger på finn av ovenforstående bil kan samtlige se av noen har gjort et usselig forsøk på å forfalske bildene.

Det er mange flinke forhandlere men akkurat denne bør samtlige spre budskapet om at folk skal holde seg langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS!

TIL ALLE som noensinne vurderer noe kjøp/vet om noen/eller i fremtiden vurderer kjøp fra MB auto i Bergen.

For all del IKKE vurdér dem i det hele tatt. Jeg er selv bergenser og vet om mange personer som har vært i kontakt med MB auto, noe som også andre her inne har.

De er dessverre noe av det mest useriøse man kan finne og en skam for bilforhandlere. Bildene som ligger på finn av ovenforstående bil kan samtlige se av noen har gjort et usselig forsøk på å forfalske bildene.

Det er mange flinke forhandlere men akkurat denne bør samtlige spre budskapet om at folk skal holde seg langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at bilen har vært herja med eller noe, men du behøver absolutt ikke henge ut "pakkiser" og polakker som noen av de verste bil eierne som finnes...

Både første og forrige eier av min bil har vært av "våre nye landsmenn" og min bærer ikke preg av nå å ha rullet 210 tusen km.. alle servicer fulgt opp, slitedeler byttet, ingen store problemer i mitt eie.

Dog skal det sies at forrige eier var glad i å sikre at ting ikke falt av.. slik som å lime fast putene på dørarmlene selv om klipsene var i fin stand...

Tenkte bare dele mine 2 cent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene som ligger på finn av ovenforstående bil kan samtlige se av noen har gjort et usselig forsøk på å forfalske bildene.

Mulig jeg er trøtt nå når jeg så på bildene, men forklar? :?

prøvde å kjike på bildene jeg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...