haakonhauk Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Nydelig bil, likte veldig godt den type angel eyes Begyner å bli lei av de hvite/blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Denne bilen jaaa! Den har jeg lagt ut bilde av i forumet før, den er vannvittig feit! Grattis ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Kobla litt lys idag, var fellt inn 2 stk spot-ligths i bagasjeluka-men de virket ikke, så jeg har lagt opp nye ledninger og bryter til disse, så nå funker de bare godt:) Har også kobla parklys i hele "rekken" i baklyktene, + montert led-lys på nummerskilt lysene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 da har chrome-grillen vært nødt til å "bøte med livet" Den er nå blitt lakkert sort matt, og baklysene har fått seg et strøk med toning, syntes resultatet ble meget bra, har noen mobil-bilder av ymse kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Syns det ble tøft jeg! Mangler bare ny stuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Syns det ble tøft jeg! Mangler bare ny stuss Hehe, skal ikke begynne å kødde til Supersprint eksosen Eneste som nå skal endres i hekken, er at nettingen skal bli sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 detta gjorde seg godt ja, helt perfekt nå nettinga er svart også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Ble helt rått med sota baklykter synes jeg! Og likte denne bilen VELDIG godt Lov å spør hvor mye du ga for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Skamfeit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Noen pics fra igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 kommer til å savne denne langs veiene her.. bli bedre med sorte nyrer synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Nyvaska å klar for å bli satt på stallen for vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Denne var tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Hadde vogna på eu kontroll før jeg satte den på stallen før vintern, og der ble det 2`er på handbrems h.bak, catalysatorn, og defekt bakstillingsforinger ( de berømte festene til bakstillinga er revnet/løsnet fra karosseriet...) Så har bestilt nye fester,bolter og foringer til dette, så har man noe møkkarbeid å se frem til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Husk å sveise inn M3-forsterkninger mens du er i gang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå