Gå til innhold

Hamansen`s E36 325i Coupe..SOLGT.....

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Vil absolutt anbefale å bytte ut interiøret ditt til M3 vader alcantara! Jeg personlig ville valgt skinn, men alcantara er ikke feil!

Er så steike dyrt for å Vader skinn, og skjeldent å se et sett i god stand.. Er i tenkeboksen ang d i alcantarra, er jo fellt inn stereo i sidetrekkene bak på di jeg har nå, så vil jo miste både de bak, og diskant høytaleren i dørene foran..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med subframe disaster fix?

Brukte 3 dager når jeg gjorde jobben på min, men hadde en som har gjort jobben 3 ganger til å sveise for meg da :P

Går fremover :-) Har en kompis til å sveise for meg, så vi tar d innimellom, blir hvrtfall bra med forsterkningene!:) Sliper ned bakstillinga, og smører på litt lakk i samme slengen, så blir det litt triveligere å skal montere igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Denna var flott! Komplett kit er heller ikke feil ;) Skjønner at du syns detta er drømmebil ;)

Forøvrig, har du noe specs på felga? Ser ut som noen har gjort en god jobb her.. Personlig liker jeg ikke øyelokk på E36. Baklyktene skulle hatt ett par strøk til med toning, og vingen.. Ja jeg veit jo det er komplett Breitbau, men personlig ville jeg heller gått for en UUC vinge.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...