EirikL Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Jeg tror bilen på bålet i Orkdal er en Audi 80 Avant.
Aguilera Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Sorry språket, men Jævla drittunge!! Meget fortjent å miste både nybilen og lappen når du kjører slik..
Fredrik 90 Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Han har nok vært litt tøff i trynet her, ja. Dersom han har litt sirkulasjon i toppen gjør han det kanskje ikke igjen På Svorkmo utenfor Orkdal har de hatt et skikkelig pinsebål i helga http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 485566.ece Den bilen er verken E39, A6 eller 80 men dessverre en Audi 100 Avant (C4)! Ganske lik de gammle A6ene men detta en nok en 100 ja!
Dekkbrenneren Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 hmm, heidu Aguilera, gammel er du? og hvor bor du hen da? hehehe
heatstroke Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 jeg går ut ifra at dere som fordømmer dette så kraftig (sier ikke at dere gjør galt i det) gjør det med god samvittighet, dvs aldri har vært borti en nære-på situasjon som har vært grunnet for stor selvtillit/gjort noe som kunne gått til H grunnet for stor selvtillit..
steinar84 Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 hmm, heidu Aguilera, gammel er du? og hvor bor du hen da? hehehe duh.. prøv match.com heh..
steinar84 Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 jeg går ut ifra at dere som fordømmer dette så kraftig (sier ikke at dere gjør galt i det) gjør det med god samvittighet, dvs aldri har vært borti en nære-på situasjon som har vært grunnet for stor selvtillit/gjort noe som kunne gått til H grunnet for stor selvtillit.. kan innrømme jeg har vert 18 jeg og. men har vist å gi meg mens leken var god.
heatstroke Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 det er en ganske vanlig feil å begå å være 18 og å akkurat ha fått seg lapp/bil.. uten at det er mer enn antatt god gjetting vil jeg tro at en ganske høy prosent av mannlig kjønn som kjører bil har opplevd at hjertet hopper over 4-5 slag mens tanken "åfaen, det var nesten" stryker gjennom hodet, antakelig var det her ca det samme bare med den lille faktoren som skulle til for at det gikk galt.. i en fornuftig verden skulle lappen vært noe man drømte om til man runda 25, minst.
Dekkbrenneren Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 hmm, heidu Aguilera, gammel er du? og hvor bor du hen da? hehehe duh.. prøv match.com heh.. lov å prøva
Aguilera Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 hmm, heidu Aguilera, gammel er du? og hvor bor du hen da? hehehe duh.. prøv match.com heh.. lov å prøva Hahha, som du ser så cruise eg rundt på Sandnes
StigJ Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 HAHA!! BMWMatch.com Du må passe deg eller så kommer hun å grisebanker deg
Gislius Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Hahha, som du ser så cruise eg rundt på Sandnes Det er så godt å se at folk fra sandnes skriver PÅ sandnes, godt du har forstått det! Og tilbake til topic: Som steiner84 sa, har jeg og vert 18, men jeg var smart nok til å "øve" meg på tomme parkeringsplasser etc ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå