Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Han har nok vært litt tøff i trynet her, ja. Dersom han har litt sirkulasjon i toppen gjør han det kanskje ikke igjen :wink:

På Svorkmo utenfor Orkdal har de hatt et skikkelig pinsebål i helga :lol:

http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 485566.ece

Den bilen er verken E39, A6 eller 80 men dessverre en Audi 100 Avant (C4)! Ganske lik de gammle A6ene men detta en nok en 100 ja!

Skrevet

jeg går ut ifra at dere som fordømmer dette så kraftig (sier ikke at dere gjør galt i det) gjør det med god samvittighet, dvs aldri har vært borti en nære-på situasjon som har vært grunnet for stor selvtillit/gjort noe som kunne gått til H grunnet for stor selvtillit..

Skrevet
jeg går ut ifra at dere som fordømmer dette så kraftig (sier ikke at dere gjør galt i det) gjør det med god samvittighet, dvs aldri har vært borti en nære-på situasjon som har vært grunnet for stor selvtillit/gjort noe som kunne gått til H grunnet for stor selvtillit..

kan innrømme jeg har vert 18 jeg og. men har vist å gi meg mens leken var god.

Skrevet

det er en ganske vanlig feil å begå å være 18 og å akkurat ha fått seg lapp/bil.. uten at det er mer enn antatt god gjetting vil jeg tro at en ganske høy prosent av mannlig kjønn som kjører bil har opplevd at hjertet hopper over 4-5 slag mens tanken "åfaen, det var nesten" stryker gjennom hodet, antakelig var det her ca det samme bare med den lille faktoren som skulle til for at det gikk galt..

i en fornuftig verden skulle lappen vært noe man drømte om til man runda 25, minst.

Skrevet
hmm, heidu Aguilera, gammel er du? og hvor bor du hen da? :P;)

hehehe

duh.. prøv match.com heh..

lov å prøva :P

Hahha, som du ser så cruise eg rundt på Sandnes ;)

Skrevet

Hahha, som du ser så cruise eg rundt på Sandnes ;)

Det er så godt å se at folk fra sandnes skriver PÅ sandnes, godt du har forstått det! :)

Og tilbake til topic:

Som steiner84 sa, har jeg og vert 18, men jeg var smart nok til å "øve" meg på tomme parkeringsplasser etc ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...