samelappn Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Jeg fikk lappen for ca. en uke siden.. på første forsøk!! Får bilen min i juli, en BMW M3. Pappa ville at jeg skulle ha en skikkelig bil. :D Den ser ca. sånnn ut. Bare at min er svart: Jeg skal seff ha neonlys og spoiler. Og kanskje noen stilige motiv på sidene, men har ikke bestemt meg helt for hvilke. Kanskje dere har noen tips? blir ihvertfall grønne, med kanskje litt nyanser av blått på neonlysene som jeg skal ha under og i bagasjerommet. Kommert til å bli dødsfett! Gleder meg som en unge på julaften!!! Hilsen Fredrick 18år, Nøtterøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 hmmm...får se hvor lang tid det tar før adm å slette denne tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 hadde jo vært spennans, å se åssen en rå m3 hadde blitt seende ud hvis en så barnslig valp hadde fått kloa i en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 dropp neon lys planene dine neon lys er harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Må toyota supra vinge og catkillers og da! PS: Ikke glem flammetape Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 1000 metringer er også tøft, Må ha en 3-4 stk av de også. + Speil film på vinduene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 ikke glem scoop på taket og side eksos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 omg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Gratulerer! Venter spent på bilder! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 når får du bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Håper virkelig at dette er kødd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Kan dette være Just Turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Kan dette være Just Turbo? Som jeg har lagt merke til så har just turbo blitt veldig seriøs her inne i forhold til før. Dette er garantert tull. Hadde jeg vært admin hadde jeg sperra ip-adressa denne ble lasta opp fra. Er sikkert en eller annen tulling her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Kan dette være Just Turbo? Eh....? 1) 3-serien er en konebil 2) Den har verken diesel eller turbo... TRAGISK 3) Den slipper sikkert ikke på de 3 første girene på tørr asfalt 4) Den er ikke rosa 5) Den har ikke kantfelger 6) Den er like høy som en Suv og har ikke "knestuk" (eller noe sånt) 7) Man bruker ikke så mye penger på en slik bil, tenk alle de megafeite volvoene og amcar´ene man heller kun kjøpt.. Så det er nok en annen tulling ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå