Arild G. Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Nyyydelig sportsinteriør! jo takk.. trivelig førermiljø i gode gamle e28'n interiøret bærer preg av relativt lav km. stand Nydelig, Eneste en E21 som mangler der gitt:) Takk. Skulle gjerne hatt en strøken e21 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Skulle gjerne hatt en strøken e21 også Det stemmer jeg også for Hadde blitt litt av en samling å møtt opp på treff med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Liten oppdatering: 635'en er solgt, med strøken e21 323i i innbytte denne ligger ute for salg nå på finn og autodb Slenger gså med et bilde av bruksbilen. 95mod 520i Touring slik den ser ut nå: Bilen skal senkes mer til våren, og muligens andre felger. Har lekt litt med photoshop for å se hvordan det blir: Med senk og samme felgene: Med senk og samme felgene i 18" Med senk og 18" schnitzer felger: Kom gjerne med innspill om hva som passer best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Grattis me flott E21 Behold felgene du har på touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Må si jeg liker det jeg ser her Arild Fikk rimelig mye lyst på den E21`n kan man si Sikker på du ikke vil beholde denne perlen da? Sjelden vare vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Takk for det Kunne godt tenkt meg og beholdt denne, og kunne også godt tenkt meg å hatt flere gamle strøkne biler som 02, e3, e23, e9 osv men har ikke plass eller råd til å ha for mye biler, så jeg har bestemt meg for at e28 + bruksbil får vere nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 I kan godt kjøpe touringen arild.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Ahhhh.... det er ingen tvil om at oldschool BMW har mye mer karakter enn dagens modeller. Angeleyes er en vits i forhold til ekte vare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 I kan godt kjøpe touringen arild.. Tror du vel E34'n er vel litt for god, og har kosta litt for mye til at jeg kommer til å selge den med det første Ahhhh.... det er ingen tvil om at oldschool BMW har mye mer karakter enn dagens modeller. Angeleyes er en vits i forhold til ekte vare... Så sant som det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 E34 å E28 er mine favoritt biler. Nydelige biler du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå