Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, er det noen som er middels interessert i detailing blant oss her? :)

Jeg har blitt veldig grepet av det her. Stor takk til Ad|os som inspirerte meg til å begynne. Forventer ikke noe eget bmwdetailer-treff, men hadde vært gøy å sett om det er noen fler her som driver med aktiv bilvask! 8) For de som ennå ikke har skjønt seg på det her, så anbefaler jeg http://www.detailersclub.no Et veldig bra forum med mange utrolig kunnskapsrike folk. Sjekk spesielt ut hall of fame-tråden under show and shine-forumet.

Skrevet

sitter mye og leser innpå detailers jeg og. men har ikke turt å begi meg ut på skikkelig maskinpolering ennå.

må få handla inn ei skikkelig maskin og noen skikkelig produkter! er vanvittige mange gode tips å plukke opp innpå der. anbefales!!

Skrevet

Har nok blitt litt bitt av basillen jeg og :P Så nå er det å rydde bilen og skrape sammen penger til litt utstyr! Hva er vel ikke mer herlig enn en skinnende, strøken bil på gården...

Skrevet

herlig med nyvasket å blank bil ja! hadde vært supert å fått korrigert bort (gamle?) vaskestriper osv. er meget nøye selv når jeg vasker da, bruker kun microfiber på bilen, aldri maskin.

litt irriterende med lyst interiør synes jeg, blir liksom aldri rent nok:p hehe alt vises.. spesielt gulvmattene.

skal lage en post innpå der snart tror jeg og spørre hva slags stasj jeg trenger :)

bra at folk blir interessert og informert om pleie av bil synes jeg. godt vedlikehold betyr mye for å bevare en bil både lakkmessig, interiør og mtp rust

Skrevet

Beklager at jeg har tatt deg med "ut i ulykka" Tomsti :P

Kan nok skrive meg på lista over folk som er noe over middels interessert i bilpleie også :wink:

Skrevet

Blitt bitt av den basillen selv :P Venner og familie tror det har klikka for meg, men men :P Alltid kjekt når nabo'en ser etter bilen din og er misunnelig på glansen :)

Skrevet

gjennomsnittlitg polert og voksa bilene mine 1 gang i måndten. vasker bil vertfall en gang i uka. polerer felgene hver gang jeg vaska bil. ikke seaten riktignokk men alle bmwene jeg har hatt. blir ofte sagt at jeg ikke er normal. hehe. så er vel kanskje bitt av basillen ja hehe. en bil skal være blank...

Skrevet

kan vel også si at jeg er blitt av basillen :P og da er det ikke bestandig lurt og bo 100meter unna scandicshine :P blir fort dyrt :P

Skrevet

det gjekk ikkje lange tida før eg og starta så smått med detailing etter å ha sett kva Ad|oS, Breitbau, ///Mysild osv. klarte å få til med bilene sine :D etter det har interessen berre økt.

Skrevet

Godt å høre at det er flere med samme syndrom.. Samboer´n trodde det hadde kliokka for meg når jeg kom hjem med bilpleieprodukter for 8000,- fra Scandicshine.no

Men gøy å shine når resultatet blir hinsides! :)

Dessuten er det god kvalitetstid å shine bil. Ikke noe mas fra samboer og unge.. :D

Skrevet

Hadde vært artig om en interessert fra Oslo-området kunne tatt en titt og gitt noen tips til hvordan jeg kan takle lakk og interiør på min... Kan jo legge ut noen bilder også:) Tips som leder til blank lakk og rene tepper belønnes! ;-)

Skrevet

Det jeg fort fant ut når jeg skulle handle var at man trenger ALT. Hele bilen må være ganske strøken før man legger på voks, og da trenger man utrolig mye dill og dall til bilen :P

hadde vært gøy om folk la inn hva de bruker av produkter :)

Mal:

Vask

bøtte:

Avfetting:

Såpe:

Vaskeredskap:

Felgrens:

Felgbørste/r:

Dekkbørster:

Tørking:

Clay:

HÅND polering

Lakkrens:

Polish:

Sealer:

voks:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...