Gå til innhold

Ny Automotebil. Masse nye bilder av bygging/ferdig s.3

Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer! :D
Denne er modda med "kapp og sveisejobb"..

Antar at det da ikke er en original M3, men er den ombygd under panseret også, eller er det kun karosserimessig?

Bilen er en 323, men alle deler som er brukt bortsett fra panser er orginale m3 deler.

Det er akkurat det som er litt synd,det blir brukt så veldig mye energi på karroseri biten men skjelden oppgraderinger motormessig.

Altså bilene deres ser meget gjennomførte ut, men syns det må stå litt i stil med motoren også etter min meining. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er akkurat det som er litt synd,det blir brukt så veldig mye energi på karroseri biten men skjelden oppgraderinger motormessig.

Altså bilene deres ser meget gjennomførte ut, men syns det må stå litt i stil med motoren også etter min meining. :wink:

Og hva skal man med m3 motor i en showbil ?

Syns folk blanda en showbil med en banebil.

Disse automote bilene er laget for å rett og slett trekke til seg masse oppmerksomhet. Og jeg er 99.9% sikker på at når man ser en automote bil ikke tenker motor.

Jeg syns eneste at dere bruker disse schmidt hjula for ofte på bilene dere lager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva skal man med m3 motor i en showbil ?

Syns folk blanda en showbil med en banebil.

Disse automote bilene er laget for å rett og slett trekke til seg masse oppmerksomhet. Og jeg er 99.9% sikker på at når man ser en automote bil ikke tenker motor.

Jeg syns eneste at dere bruker disse schmidt hjula for ofte på bilene dere lager :D

Hva er vitsen med f.eks 318 i en showbil da??? alt er relativt men etter mitt hode er en showbil noe som skal ha litt av alt. Altså så annerkjennt som automote er så hadde det gjort seg med et komplett bygg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den jeg! Men fortjener bedre bilder! Hjulbuene, senk og felger ser gromt ut!

Personlig ville kuttet ut den siste leppen, og hatt en mer diskret badlook ev facelift front og badlook.

Skjønner ikke helt hva folk mener at man skal "gjøre nytt".. Det er jo fortsatt en Bmw, og det begrenser seg jo litt hva som går an å gjøre, skal jo ikke så mye til før det blir helt fiasko heller. Vil tro at flertallet her liker best den hvite E36´en.. Fin den også, men hallo.. Den er jo iallefall ikke spesiell. Det mest spesielle med hele bilen er jo at den har stickers på panseret. Men selvsagt utrolig strøkent og pen E36 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med f.eks 318 i en showbil da??? alt er relativt men etter mitt hode er en showbil noe som skal ha litt av alt. Altså så annerkjennt som automote er så hadde det gjort seg med et komplett bygg :wink:

En showbil står for det meste i ro på utstillinger og slikt, og da trenger man ikke noe stor motor etter min mening. Her i landet handler jo dette mye om kostnad også, om Automote hadde valget uavhengig av hva det kostet ville det nok ganske sikkert ha vært en M3-motor i denne, eller enda større for den saks skyld.

Når bilen står i ro på en utstilling og panseret er igjen er det ingen som ser hvilken motor det er i bilen uansett, så hvorfor bruke en formue på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver man å bygger biler slik som automote gjør må det være lov å komme med noen kritiske kommentarer, ikke bare ros. Jeg for min del mener som jeg sa tidligere i tråden, at det blir veldig mye likt. De er veldig flinke, og alle bilene ser veldig bra ut, men jeg syns endel av det begynner å bli litt oppbrukt. Jeg veit jeg aldri i verden hadde klart det bedre selv, at det sansynligvis er veldig vanskelig og designe showbil etter showbil som skal se bra ut, og alt det der, men kritikk må dem tåle så lenge den er sakelig. Og for alt vi vet, kan det hende automote ønsker kritiske tilbakemeldinger også, noe de faktisk burde for videre utvikling.

Edit; Angående showbil og motor, mener jeg som endel andre, at en komplett showbil, har motor til å forsvare utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg ikke virke som noen automote-fanatiker, for jeg er egentlig ikke så sykt fan.. MEN, en showbil som har minimalt med bakkeklaring, 200kg stereo, svære ubrukelige felger har vel ikke noe nytte av f.eks 343hk? Eneste nytten den har av dem må være show-off, rett fram akselerasjon og burning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg ikke virke som noen automote-fanatiker, for jeg er egentlig ikke så sykt fan.. MEN, en showbil som har minimalt med bakkeklaring, 200kg stereo, svære ubrukelige felger har vel ikke noe nytte av f.eks 343hk? Eneste nytten den har av dem må være show-off, rett fram akselerasjon og burning..

Er vel ikke akkurat nødvendig nei, men det hører med helhetsinntrykket. Hjelper ikke om drømmedama er Miss Universe, hvis hu oppfører seg som en idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke akkurat nødvendig nei, men det hører med helhetsinntrykket. Hjelper ikke om drømmedama er Miss Universe, hvis hu oppfører seg som en idiot.

hehe....ja, det ser jo kulere ut enn å åpne panseret til og åpenbare en kjip M43 :lol:

Husker bare med min gamle E36 "alle" som spurte "det er vel ikke en M3?" og så måtte jeg nøle og rette på de nedover helt til de "nei det er vel ikke en 316??, men øøøøh, den var jo..ehh fin da" :^o:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis noen på Automote som har dilla på ihjælvalsing av hjulbuer og "badlook" panser. Er jo den samma looken på alle. Men var uansett en pen bil denne også :) Sykt rå de felgene der :)

er samme merke og ja vi er hekta på orginal m3 med bredding.

Men om du hadde testa fakta før du slenger ut ett innlegg så har faktisk denne bilen ikke hatt valsa påmontert i heletatt.

Denne er modda med "kapp og sveisejobb"..

Samt mange detaljer som ikke kommer fram på mobilbilder!

Så du mener at de hjulbuene bak der er ifra e46 m3? :? M3 hjulbuene bygger vel ikke så langt ut i bunn...

Jeg VET att bakskjemene er ORGINAL M3 i utganspunktet.

Kan sikkert få lagt ut fakturaen om det er nødvendig.

Det er også frambuene.

Men de er bredda med kapping og innsveising av plater for å beholde den orginale knekken nederst på skjermene.

Dette er noe som har vært på kanskje de 3-4 siste bygga og absolutt ikke noe som har blitt gjort på alle biler som enkelte påstå.

Er jo en stil automote kjører på sine biler

med lave breie biler, ofte med badlook da både automote og mange av kundene liker dette.

Er faktisk første e46 som ruller ut av verkstedet med 20" schmidt

Første gang vi har fått på 12x20 med 16 innpress bak...

Customlaget csltipp på bakluka en annen ting som kan være værdt å nevne.

Er mange nye ting på denne bilen som aldri har vært gjort før,

men er fullstendig enig i at den har stilen til automote!

Det er en stil vi liker.

Og tydeligvis, så syns faktisk juryien på gatebil også at dette var beste BMW...

Lurer faktisk på hva annet en hjul, farge, plastikk en kan sjonglere med jeg?

Det er jo BMW'er alle sammen, så selfølgelig blir de like..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullstendig enig i att konstruktiv kritikk skal man definitivt tåle.

Men syns ofte mange innlegg hær ikke er det.

Vedr. motor. Så er dette en kundebil og derfor ingenting automote hadde noe som helst med.

Men er faktisk enig att en komplett showbil skal ha noe kult under panseret.

ett sånt bygg med så mange timer med karosseriarbeid koster mye penger og ikke alle tar sjansen på å ødelegge en m3 på dette viset da ofte folk med m3/større motorer ofte kjøper disse bilene pga kjøreegenskaper og bane så ender de fleste opp med å droppe motorrommet da det sannsynligvis er penger rett ut av vinduet.

Hadde en kunne tapt 200.000 på hvert bygg hadde motorrom vært en kjempeide!!

Men det er tross alt ett firma som trenger å tjene penger som alle andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil, om jeg ikke tar helt feil var vel denne innom trondheim by i går kveld, ned cabbet :)?

:-)

Var vel det. Måtte nesten skli en tur når vi hørte det var sommerfæst.

Ikke spesielt varmt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...