Matz Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Hei. Er på utkikk etter å kjøpe meg en E46, regner med jeg har rundt 90.000,- å bruke. Er det noe spesielt jeg bør se etter? Takk for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Og hva slags E46 er du på utkikk etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Litt flere specs er du snill? Eller er det bare sedan som er viktig for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Vet ikke helt hva jeg skal skrive jeg, vil jo ha så stor motor som mulig, men blir vel 316, 318 eller 320. Hva mer burde jeg skrive da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 farge, intr osv du kunne tenkt deg f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Vil jo absolutt ikke ha liksomtre interiøret, tenker delskinn og. Farge på bilen har ikke så mye å si, men liker svart, mørkegrå eller den mørkerøde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Her må vi hale og dra alt vi kan få ut av trådstarter gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 han lurer vel på hva man skal se etter som i for eks motor problemer, hvor det er rust, hva som pleier å være problemer, correct me if im wrong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 han lurer vel på hva man skal se etter som i for eks motor problemer, hvor det er rust, hva som pleier å være problemer,correct me if im wrong Riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 http://www.bimmerfest.com/wiki/index.php?title=BMW_E46 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/ http://www.windigoauto.com/E46CommonProblems.html Greit å se over kjølesystemet skikkelig. 316/318 pleier å lekke i bakkant av toppen. Har også bytta relativt mange termostater, vannpumper og viskosekonlinger (også på sekserne) Se at temp holder seg stabilt på midten når den går på tomgang etter varmkjøring. Ser 10-12 år gamle E46 begynner å ruste endel nå. Sjekk overalt, spesielt under panser og nede på dører, men også hjulbuer, dørstolper, bagasjelokk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Min har fått bytta ekspansjonstank, radiator og den som begynner å lekke i bakkant av motoren. Så det burde ikke være et issue på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå