Dufniall Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Hvordan er det med "ettermontering" av bortfall av modellbetegnelse? Merker at jeg ikke synes det er noe stas med tallene på bakluka...
Yngvejos Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Stikk neglene under emblemet, riv det forsiktig av, vask bort limrestene med sitrusrens el.
Dufniall Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 Hm, takk for svar, hørtes jo smertefritt ut! Kanskje derfor dette koster 0,- som tilvalg
Yngvejos Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Hm, takk for svar, hørtes jo smertefritt ut! Kanskje derfor dette koster 0,- som tilvalg Det hadde vært rart om de tok ekstra betalt for å la være å sette på en del.
Dufniall Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 Kunne jo vært standard på produksjonslinja at det ble laget feste og montert betegnelse. Da kunne det fort vært en ekstrakostnad å få en bil levert uten, fordi den hadde falt utenfor "normalen"... Masseproduksjon får noen sånne ikke helt logiske konsekvenser av og til tror jeg... Men det er jo greit at de har lagt opp til at det er enkelt, for det hadde virket rart, som du sier!
Haug530D Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Hvordan er det med "ettermontering" av bortfall av modellbetegnelse? Merker at jeg ikke synes det er noe stas med tallene på bakluka... Har for liten motor med andre ord hehe.
Dufniall Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 Hvordan er det med "ettermontering" av bortfall av modellbetegnelse? Merker at jeg ikke synes det er noe stas med tallene på bakluka... Har for liten motor med andre ord hehe. Hehe Rart det der, diskusjonen går både når man har stor og liten, er det skrytete når man har stor motor, og er det flaut når den er liten etc. Jeg har bare sans for at bilen er ren, og å ikke gi bort all mulig informasjon alle veier, gjelder uansett egentlig, ingen hemmelighet enten det er 1.6 eller 3.5 når noen spør, det kan jeg stå for og svare ærlig på. For meg blir det mye det samme som at jeg IKKE klsitrer bombrikke og oblater i frontruta, skal være ren Man har jo alltid for liten motor...
HMW Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Hos meg ble merkene borte ved lakkering av luka... vurderte å sette de på igjen, men tror det blir bare et x drive merke av den nye typen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå