eeikenes Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Vurdert og fjærne 320d mærket? tror det hadde blitt tøfft og clean uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 meget pen 3serie! hva med å sveise en annen stuss på eksosen? er vell ikke mye vits i effektanlegg på diesel. perfekt senket synes jeg og! kanskje lakke den svarte plastikken på bakfargeren blank sort, og tone rutene så tror jeg den blir knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 skal bare sveise på endestusser ja toning kommer! OG JA! "320d", skal vekk.. tips for å få det fint av? varmepistol, sitrusrens og polish? takker for hyggelige komentarer! bare komme med flere tips for å gjøre den penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 skal bare sveise på endestusser ja toning kommer!OG JA! "320d", skal vekk.. tips for å få det fint av? varmepistol, sitrusrens og polish? takker for hyggelige komentarer! bare komme med flere tips for å gjøre den penere Kunne vært litt penere/helere å hatt likt merke forran og bak:p Ser du har "carbon" emblem forran. Personlig liker jeg de orginale, men så lenge det er likt forran og bak så gir det hvertfall et bedre helhetsbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 skal bare sveise på endestusser ja toning kommer!OG JA! "320d", skal vekk.. tips for å få det fint av? varmepistol, sitrusrens og polish? takker for hyggelige komentarer! bare komme med flere tips for å gjøre den penere Kunne vært litt penere/helere å hatt likt merke forran og bak:p Ser du har "carbon" emblem forran. Personlig liker jeg de orginale, men så lenge det er likt forran og bak så gir det hvertfall et bedre helhetsbilde hei! JA, men har STORE problemer med å finne noen som selger det til Touring tips? Har ikke det Orginale fremme desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Hører at det er vanskelig å hive M3 speil over på touring. så jeg skal ha ACS speil. Du kan også vurdere M5 kopier også. Jeg heller finner ikke carbon emblemer for bak. men har limt på ett carbon emblem (kun emblem flata, ikke selve "huset" med 2 pins) som er bitte litt for stor. Skal ut å måle org emblem for å finne ny å erstatte . Hadde du greid 245/35 dekk bak uten å subbe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 hmm, ja.. har ikke bestemt meg for speil enda.. men synes de orginale ser litt paff ut si ifrå hvor du fikser emblem da? om du får de til.. er sårt manglet heer! 245 tror jeg hadde subbet med min senk, har et 44 bak.. jeg subber med 5 stk i bilen i svinger.. ellers går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 okai takk for info. vurderer 245 dekk bak, men ikke så mye senk som din, skal kunne frakte unge rundt når det blir vinter og snø også. og det er et46 på felgene jeg skal ha. får håpe det går bra. jepp skal si ifra når jeg får rotet meg til å ordne nye emblemer bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 hmm, er det 9.5" felg du skal ha bak? med ET44 får jeg ikke lillefingeren mellom felg og innside :s vet ikke hvordan det blir med ET46. ja si ifrå om du fikser emblemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 noen som kunne forklare meg forskjellen på M3speil, M5speil og ACspeil? helst med bilder? hvorfor er det vanskli å montere M3speil på touring? TAKKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 meget fin stasjonsvogn.. Hadde gått for M5 speilene de er mer ovale om jeg ikke tar heelt feil.. eller bare beholde de orginale... M3speila er vel litt brukt opp synes jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 kansje det, hvem selger M5speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Gratulerer med utrolig pen bil. Fin høyde! "Alle" selger M5-speil De ser sånn ut. Litt "klumpete" syns jeg, men fine speil ACS er også veldig fine Org M3-speil er uten tvil penest, men er ikke bolt on Her er diy: http://www.diymybmw.com/e46/m3-oem-mirr ... e46-sedan/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 M3 speil var DEFINITIVT penest! men var virkeli en jobb å få de tilpasset.. :s tenker det blir ACspeil om jeg skal ha noen nye har noe småplukk jeg skal fikse før jeg fortsetter mot målstreken holder på å krangle med biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Denne likte jeg veldig godt! Nydelig bil ACS speil er definitvt penest synes jeg Denne kommer til å bli skamrå med toning av rutene. Alt er riktig:) Interiør bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå