Gå til innhold

Innkjøp av 3m-teip

Termy
 Share

Anbefalte innlegg

denne 3m teipe er sinnsyk. sitter som sveiset nesten hehe.funker på frontleppa godt;) di fleste byggevarekjeder har 3m produkter men di har sjeldent den teipen. ser du en butikk som har 3m produkter er det bare og spørre. så betsiller di teipen inn:) sånn jeg gjorde det;)

Det er fint om du sier hvilken 3m-teip som er sinnsyk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på 3M sin nettside. Der står det i hvert fall at "3M VHB (Very high bond) Tape" kan erstatte mekaniske forbindelser som sveiser, nagler etc.

Denne må da være sterk nok.. Pris vet jeg ikke noe om dog.

Ellers har nok 3M mange lignende produkter, og man trenger sikkert ikke den styrken for en leppe, evt. bakrutespoiler.

- Jan Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg (og abc reklame) har gode erfaringer med biltemas dobbeltsidige tape(på grønn rull)

Jeg brukte denne på lyktesenkere, de satt iallefall kjempe godt!

Rutelim og annet som "alle" skryter opp i skyene har jeg aldri klart å få til å sitte skikkelig. Har prøvd masse merker, både 1 og 2 komponent, med og uten egen forvask. Ikke vet jeg hva jeg gjør feil og som andre tydeligvis får til, men noe må det være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3m teip funker bra til det du skal ha. kjenner folk som har limt sideskjørt med den og de holdt bra!!!

biltema derimot har jeg hatt veeeeldig dårlig erfaring med, den er ikke bra i sola. Limte fast skiltet bak og det datt av etter noen timer i sola.

Det skjer ikke med 3m dobbelsidig teip!

Viss flere lurer på det så selger tess 3m teip også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 years later...

Tar en skikkelig necro her og bumper denne igjen. Jeg leter etter akkurat det samme. Gjelder tipset om å sjekke tess/proffpartner/coop obs enda eller har de skiftet leverandør? Jeg trenger den røde  "foam" aktige 3M dobbeltsidige tapen for å feste et emblem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...