bmw530i Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 jeg får en kraftig vibrasjon hvis jeg har liten fart og bremser forsiktig. har akkurat skiftet hjullager bak. og har fått en liten annelse at enten skiva eller medbringeren er litt skjeiv, kan det være problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Rister det kun i pedalen eller i rattet også? Hvis det kun er pedalen er det gjerne skiver bak. Skal noe til for å slå skjev medbringer. Men bytta du kun lager eller hele broa? Så du hadde en tråd om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Holder en knapp på skive. Er de slitt, skader det ikke å prøve. En eg kjenner skiftet nettop alle bremser. Allt av risting i bilen forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Finn en øde strekning, akselerer til ca 100 og brems kraftig ned til 30-40, akselerer igjen og brems på ny. Gjør dette 5-6 ganger og kjør et stykke uten å bruke bremsene for å la dem kjøle seg av igjen. Det folk tror at er skjeve skiver er som regel bare avleiringer fra klossene som sitter på skivene, dette forsvinner med overnevnte metode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Du har ikke fått noe imellom skive og navet da? Skal ikke mye til der før du kjenner det godt i bilen. Viktig å være nøye ved montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 er kun vibrasjon i pedalen, men er sånn ordentlig kjapp vibrering. virker nesten som absen slår inn. byttet også hele brua ja. men monterte nytt lager i den nye/brukte bærebrua. var ingen sånn vibrasjon før jeg begynte å styre med lageret. kan det være abs sensoren i det "nye" navet som kan være halveis gåent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Bare å koble opp diagnose mens du kjører for å lese av verdier til abs hvis du tror det er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 har ikke diagnose, men da må jeg levere på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Ikke kjenner du noen som har heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 har kanskje skaffet men må se om jeg finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Hvis det føles som om ABSen slår inn når den ikke skal kan det være sprekt ABS-ring. Lampa pleier å lyse da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 abs lampa lyser ikke. merkelige greier dette her :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Kan være casterstagene dine som begynner å ta kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå