Yngvejos Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Fungerer cruisecontrolen? Hvis det er likt som på e39, måler den hastighet på høyre bak. På min e39 var venstre bak dårlig, da slo absen hele tiden uten at lyset kom på. Men da ble bremsevirkningen drastisk redusert også, så det var ingen tvil om at det var abs som slo inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 casterstagene, hvilken er det? har ikke cruisekontroll på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 men det som er rart at ingenting av dette var før jeg bytte til brukt ny bærebro og lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbungle Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 hei! har samme problemet, får et lite ekstra napp i bremsa ved lav hastighet. kjennes som en overivrig brakeassist og er igrunn ganske irriterende. min cruise virker helt fint. hvis du finner ut noe så let me know og vice versa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå