Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Veldig bra det her! Nå ser jeg at du alt hadde emblem midt i felga ja :P

 

Endestussene mine hadde også fått seg regnbuensfarger etter en skikkelig langtur her i fjor :)

 

Hehe, ja :) Er 4stk nye på vei i posten også ;)

Det er god stemning!

Når jeg kommer meg til Oslo traktene igjen skal jeg innom GS og kjøpe ny brekkwire, lambdasonde og levere tilbake et brekk jeg fikk feillevert :) Blir brææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble fin med rondell altså.Skal jeg være ærlig så leker jeg veeeeldig med tanken med rondell i 18 på min eller bbs i replica.

Eksosen ble fin den,hvordan er lyden nå på den,mye drønning eller sånn mørk go lyd?

Jeg misunner deg virkelig kjøreturen ned til palmekysten gjennom forskjellig terreng i go'bil.

Jeg må bare si at disse bilene begynner å bli gamle men velger heller å ratte disse enn mye av dette nymotens greiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta noen fine bilder for oss på vei sørover! 535'n må vises frem i ulike terreng ;)

 

Det skal jeg prøve på ja! Mye mulig det blir mye kjøring og lite bilder da.. Snaps får du sikkert nok av :P

 

Bilen ble fin med rondell altså.Skal jeg være ærlig så leker jeg veeeeldig med tanken med rondell i 18 på min eller bbs i replica.

Eksosen ble fin den,hvordan er lyden nå på den,mye drønning eller sånn mørk go lyd?

Jeg misunner deg virkelig kjøreturen ned til palmekysten gjennom forskjellig terreng i go'bil.

Jeg må bare si at disse bilene begynner å bli gamle men velger heller å ratte disse enn mye av dette nymotens greiene.

 

Takk, jeg er enig. Den ble anonym og fin! BBS hadde passet din perfekt! ;)

Eksosen er ganske fin egentlig. Den bråker egentlig litt for mye for min smak, men overaskende stille inni bilen. På normal kjøring er det nesten ingen resonans inne i kupeen. Så noe må jeg ha gjort riktig! Lyden, den er mørk ja, men mer snerring en før. Myye finere lyd. Nå kan det kanskje høres ut som et hint av M20/S38 i lyden. Værtfall av det jeg hører inne i bilen. Det og bytte katalysator gjalp på skikkelig.

Gleder meg til kjøreturen ja, håper den går like knirkefritt som sist. Ja, er jo litt morro og kjøre langtur med "gammel" bil! Trenger kanskje ikke skrive gammel med "" forran og bak, for bilen er tråsalt 23 år nå.. hehe

 

Gleder meg til å prøvemontere Rondellene på'n når du kommer hjem!  :grin:

 

Jeg også! Blir spennende og se hvordan stuket blir med 18" felger! Det har vært lenge etterlengtet gitt ;)

 

Faen wyller'n, øsa de begynner å ta form :D Det liker vi ;)

 

Du som har sveisa eller ??

 

Takk! Det drar seg til, sakte men sikkert! Det hjelper jammen på med fast inntekt, selvom det begynner og bli litt tynt med cash denne mnd. Selvom det begynner og bli tynt med cash, ser det jaggu ut til at jeg har klart og bruke lite nok til at jeg kan kjøpe meg M106 blokk når jeg kommer hjem! ;) DET blir bra!

Jeg som har sveiset ja! Vi har et eldgammelt sveiseapparat her, som fungerer overraskende bra her oppe! Hjalp også på litt når jeg fikk bytta ut sveisemasken fra en som konstant blendet til en ny med automatisk blending ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstant blending suger! Da er det nesten så jeg heller dropper maska.

 

Er spent på hvordan og når M106 prosjektet blir. Gleder meg ;)

 

Snaps er fint :wub:

 

Hehe, ja. Jeg blir helt på villspor av det værtfall.

Det skal jeg si deg jeg også er!

Nå bestilte jeg meg nettop ny lamdasonde fra Ebay. Sparte 1000kr der inklusiv frakt iforhold til GS sine priser med mine rabatter.. Ikkje braa

Har den forhåpentligvis på tirsdag eller onsdag. I mellomtiden kjører jeg uten. Ikke det at jeg merket nooe forskjell når jeg tok ut den gamle.. Gleder meg til og se om det blir bedre med ny som virker!

30359890.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter jobb heiv jeg baggene i bilen, kjørte bort i hallen for og peile olje og bytte luftfilter. Så var det bare og kjøre avgårde. Oslo, her kommer jeg! :D Nå har jeg kommet meg til fergekaia Skarberget. 1 time til ferga går, så da får jeg vel slå ihjel litt tid her inne, med en liten update :)

Kjørebilde

post-55464-0-95039600-1380908528_thumb.j

Fergebilder

post-55464-0-26528700-1380908344_thumb.j

post-55464-0-25360600-1380908611_thumb.j

post-55464-0-43761700-1380908675_thumb.j

Bilen har hittil fungert utmerket! Litt svampete og sporete med vinterdekka, men det er vel som forventet egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! Ses i sør :D

Takk takk! Kommet fram til Mo i Rana nu. Jeg ELSKER og kjøre denne bilen. Snakk om kjøremaskin! Er ikke antydning til sliten, selv etter en lang arbeidsdag :)

Aaahh, hadde lyst til og ta en sniktur her ja :)

post-55464-0-90892700-1380928876_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du alt i en tur, eller stopper du og sover en plass? Er langt, men går vel på en tur om man har lyst :P

Får snike deg inn på ACR og øve på mørkekjøring ;)

Nå har jeg sovet i Mo i Rana , så jeg kjører vidre snart ;) kunne fint kjørt mye lengere, men hyggelig og møte venner også :)

Det som var planen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...